خط قطار شهری به سمت جی و خوراسگان هدایت شود

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: براساس اولویت موجود، قطارشهری به سمت شرق اصفهان هدایت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _یکشنبه بیست‌ونهم بهمن در صدوبیست‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکر خود با بیان اینکه در حوزه حمل‌ونقل عمومی، لازم است بررسی مجددی در ارتباط با اولویت‌ها توسط شهرداری صورت گیرد، اظهار کرد: نسبت به زمانی که طرح جامع انجام می‌شد، تراکم در شهر متفاوت شده است، بنابراین از شهرداری درخواست دارم که نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشد.

وی افزود: به‌عنوان مثال اکنون نیاز سفر در شرق اصفهان افزایش یافته و زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی در این منطقه بالا است، بنابراین در نامه‌ای که به رئیس شورا و شهردار ارسال کردم، خواستم تا در خصوص اولویت ادامه قطار شهری در این منطقه عنایت ویژه داشته باشند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هم‌اکنون اولویت اصلی سمت خیابان جی و خوراسگان به سمت باغ رضوان، شهر رویاها و مجموعه نمایشگاه است، گفت: احداث خط آنتنی به خط دو اکنون از اولویت بالایی برخوردار است و امیدواریم نسبت به این موضوع توجه شود.

کد خبر 729158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.