نقش حمایت پرشور هواداران در موفقیت‎‌های اخیر تیم والیبال شهرداری ارومیه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: موفقیت‌های نیم‌فصل دوم تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر در گرو دانش فنی سرمربی، غیرت کادر فنی و بازیکنان و حمایت پرشور و مثال‌زدنی هواداران تیم محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمد نقی‌پور به واسطه کسب نتایج مطلوب تیم والیبال شهرداری ارومیه به سکان‌داری عبدالرضا علیزاده سرمربی جوان و بادانش بومی شهر ارومیه، از وی تجلیل و قدردانی کرد.

وی در جلسه‌ای که به همین منظور تشکیل شده بود، افزود: نتیجه تلاش‌های اخیر تغییر و تحول بزرگ در کسب نتایج تیم، بهبود روحیه جنگندگی و آماده‌سازی ذهنی و روانی بازیکنان پس از باخت‌های متوالی و همچنین شکل گرفتن شخصیت تیمی است که هم اکنون برای همه رقیبان به یک تیم کاملاً قابل احترام تبدیل شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: این امر در گرو دانش فنی علیزاده، غیرت کادر فنی و بازیکنان و حمایت پرشور و مثال‌زدنی هواداران تیم محقق شده است.

نقی‌پور ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام گرفته شده جهت بهبود شرایط تیم تصریح کرد: اگر خلوص نیت و عشق به کار نبود، هیچ‌کدام از این تغییر و تحولات در تیم اتفاق نمی‌افتاد.

وی در پایان ضمن اهدا لوح تقدیر و تمجید از عملکرد عبدالرضا علیزاده، از ساخت کلیپی تحت عنوان «زندگی‌نامه عبدالرضا علیزاده» توسط سازمان فرهنگی ورزشی خبر داد و عنوان کرد: پس از اتمام مسابقات لیگ برتر ساخت این کلیپ آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا علیزاده بازیکن سابق و ارومیه‌ای تیم ملی از هفته هشتم لیگ برتر ۱۴۰۲ پس از کسب نتایج ضعیف و به دور از انتظار تیم والیبال شهرداری ارومیه به این تیم ملحق شد و تاکنون موفق شده است تیم بحران‌زده و رده سیزدهمی شهرداری ارومیه را تا جایگاه هفتم بالا بکشد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه با احتساب نتایج نیم فصل دوم، در صدر جدول قرار گرفته و بهترین تیم نیم فصل دوم در لیگ برتر والیبال است.

کد خبر 729149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.