امدادرسانی به ۳۱۶۶ نفر در برف و کولاک / ۷۰ منطقه نیازمند خدمات امدادی هلال‌احمر

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره امدادرسانی به ۳۱۶۶ نفر و اسکان اضطراری برای ۱۱۰ نفر در برف و کولاک سه روز گذشته در ۱۷ استان کشور گفت: امدادرسانی در چهار استان کشور ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در سوانح جوی از بیست‌وششم تا بیست‌ونهم بهمن اظهار کرد: در این بازه زمانی ۱۷ استان شامل ۷۰ منطقه، ۲۳ محور کوهستانی، ۱۵ شهر و ۳۲ روستا نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی افزود: در این مدت زمان امدادگران به ۳۱۶۶ نفر امدادرسانی و برای ۱۱۰ نفر اسکان اضطراری فراهم کردند و ۱۲ نفر به مناطق امن و یک نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که امدادگران ۱۹۳ واحد مسکونی را از آب تخلیه کردند، ادامه داد: در این مدت زمان ۹۷ تیم امدادی، شامل ۳۸۶ امدادگر اقدام به رهاسازی ۲۳۸ خودرو از برف کردند. ۱۵۶ تخته پتو، ۲۴۵ کیلوگرم نایلون، ۳۰ بسته غذایی، ۲۴۷ بطری آب معدنی، ۲۰۰ قوطی کنسرو، ۸۰ کیلوگرم خرما و ۲۴۰ بسته بیسکوئیت بین افراد متأثر از سوانح جوی توزیع شد و امدادرسانی در ایلام، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان ادامه دارد.

کد خبر 729092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.