ضرورت افزایش امیدآفرینی در آستانه انتخابات

فرماندار سیمرغ گفت: ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های مختلف شهرستان و پوشش اخبار مجموعه ادارات در راستای آگاهی‌بخشی و افزایش امیدآفرینی در جامعه تأثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، لهراسب رحمتی‌بهمنانی صبح امروز _یکشنبه بیست‌ونهم بهمن_ در جلسه شورای اداری این شهرستان سیمرغ جلسه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را مهم‌ترین موضوع و رویداد سال دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از ابتدای سال جاری تاکنون در همه سخنرانی‌های خود به موضوع اهمیت انتخابات اشاره داشته‌اند و از انتخابات به‌عنوان حق و تکلیف نام برده‌اند.

وی افزود: در فرصت باقیمانده تا یازدهم اسفند زمان برگزاری انتخابات ضروری دارد تا با تلاش مضاعف در راستای افزایش امیدآفرینی و رضایت حداکثری مردم تلاش کنیم.

رئیس با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی‌ها باید عملکرد دستاوردهای دولت را در راستای هیئت اجرایی انتخابات این شهرستان در حوزه‌های مختلف به رسانه‌ها ارائه دهند، اظهار داشت: ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های مختلف شهرستان و پوشش اخبار مجموعه ادارات در راستای آگاهی‌بخشی و افزایش امیدآفرینی در جامعه تأثیرگذار است.

رحمتی بهمنانی یادآور شد: انتظار می‌رود رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان سیمرغ این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در دهه مبارک فجر در شهرستان سیمرغ از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد و گفت: انتظار می‌رود ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان سیمرغ به کمک مردم با برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه و دعوت از سخنرانان و هادیان سیاسی برای تبیین موضوع اهمیت برگزاری انتخابات در راستای ابلاغیه قرارگاه عملیاتی رسام، شور و نشاط اجتماعی و سیاسی در شهرستان سیمرغ به وجود آورند تا حماسه یازدهم اسفند به‌عنوان برگ زرینی دیگر بر صفحات تاریخ پرافتخار ایران اسلامی نقش ببندد.

فرماندار سیمرغ با اشاره به ضرورت آماده‌سازی شعب اخذ رأی تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌های شهرستان سیمرغ در آماده‌سازی شعب اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی، همچنین با در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه و امکانات، همکاری لازم با ستاد انتخابات شهرستان سیمرغ را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 729085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.