تکمیل عملیات عمرانی خیابان شهیدان خلیلی مفرد در پردیسان قم

مدیر منطقه ۸ شهرداری قم از پایان عملیات عمرانی خیابان شهیدان خلیلی مفرد در پردیسان خبر داد.

علیرضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه خیابان شهیدان خلیلی مفرد حلقه اتصالی دو محله ۸ و ۹ مسکن مهر به یکدیگر محسوب می‌شود، اظهار کرد: این پروژه در راستای کاهش بار ترافیکی و تسهیل در عبور مرور ساکنان محله هشت مسکن مهر به بلوارهای امام علی (ع) و شهید مکیان احداث شده است.

وی با اشاره به هزینه احداث این خیابان افزود: هزینه اجرای این پروژه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال است که شامل هزینه‌های عمرانی شامل جدول‌گذاری، زیرسازی و روکش آسفالت است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری قم با اشاره به تکمیل این پروژه و بهره‌برداری اهالی منطقه از آن خاطرنشان کرد: هزینه‌های احداث فضای سبز که در سال آینده اجرایی خواهد شد تا سیما و منظر این بلوار کامل شود.

مظفری با اشاره به رشد قابل‌توجه بودجه عمرانی پردیسان در سال جاری و سال آینده تصریح کرد: منطقه ۸ شهرداری قم در سال جاری بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی داشت که عدد قابل‌توجهی محسوب می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرداری یک‌نهاد درآمد-هزینه است و درآمد خود را از عوارضی که توسط شهروندان پرداخت می‌شود کسب می‌کند؛ بنابراین از شهروندان تقاضا داریم با پرداخت به‌موقع عوارض، مدیریت شهری را در راستای آبادانی و توسعه هرچه بیشتر شهرمان یاری کنند.

کد خبر 729083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.