زیرگذر التپه بهشهر پس از سال‌ها وقفه به بهره‌برداری رسید

فرماندار بهشهر از افتتاح زیرگذر التپه در جاده بهشهر-گلوگاه با اعتبار هشت میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی‌اصغر میرزایی صبح امروز _یکشنبه بیست‌ونهم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از سال‌ها وقفه با همت مسئولان، عملیات اجرایی احداث زیرگذر التپه در سطح محور بهشهر-گلوگاه به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه بالغ بر هشت میلیارد تومان هزینه در برداشت که از اعتبارات استانی بوده است.

فرماندار بهشهر این محور را یکی از محورهای پرتردد بهشهر بیان کرد و گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و اختصاص اعتبار و با هدف رفع سانحه‌خیزی، عملیات احداث زیرگذر توسط اداره راهداری اجرا شد و انتظار چندساله مردم منطقه تحقق پیدا کرد.

میرزایی خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک نیز عملیات احداث زیرگذر پاسند این شهرستان نیز به پایان می‌رسد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به حوزه فعالیت کاربران رایانه شعب اخذ رأی بیان کرد: کاربران رایانه در شعب اخذ رأی مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند که در این امر نیاز بر دقت و حساسیت کاربران نسبت به انجام وظایف محوله است.

فرماندار بهشهر با تاکید بر اینکه کاربران باید با دقت و حوصله آموزش‌ها و فرایندهای انتخابات را یاد بگیرند تا در شعب اخذ رأی با مشکل مواجه نشوند، یادآور شد: تسلط و دقت کاربران در استفاده از نرم‌افزار مربوط به برگزاری انتخابات، همراه با سرعت عمل مورد انتظار است.

کد خبر 729082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.