امام‌زاده سلطان محمد سبزپوش، ظرفیتی ویژه برای گردشگری مذهبی

رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: نگاه شورای اسلامی شهر شهرکرد به امام‌زاده سلطان محمد سبزپوش به عنوان یکی از امام‌زادگانی که می‌توان توریسم مذهبی را در این مکان مطرح کند، نگاه ویژه‌ای است.

ماشاالله ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در غرب شهرکرد اظهار کرد: افتتاح مرکز آموزش شهروندی در ساختمان آتش‌نشانی مهدیه در سال ۱۴۰۲ یکی از شاخص‌ترین اقدامات فرهنگی صورت گرفته در ناحیه غرب شهرکرد است، این مرکز با وجود مربیان مجرب کلاس‌های مختلف آموزشی رایگان برگزار می‌کند.

وی افزود: نگاه شورای اسلامی شهر شهرکرد به امام‌زاده سلطان محمد سبزپوش به عنوان یکی از امام‌زادگانی که می‌تواند گردشگری مذهبی را در این منطقه مطرح کند، نگاه ویژه‌ای است.

رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر شهرکرد تصریح کرد: در بودجه سال ۱۴۰۳ برای بازسازی محوطه امام‌زاده سلطان محمد سبزپوش ناحیه غرب شهرکرد و در راستای کمک به عمران و آبادی منطقه غرب شهرکرد مبلغ خوبی در نظر گرفته شده است.

ایزدی تاکید کرد: اقدامات لازم برای انجام ورزش‌های همگانی با کمک شهرداری و با محوریت امام‌زاده سلطان محمد سبزپوش در غرب شهرکرد صورت گرفته است و این امام‌زاده به زودی به یکی از پایگاه‌های ورزش همگانی شهرکرد تبدیل می‌شود.

کد خبر 729017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.