شرکت در انتخابات به منزله پاسداشت خون شهدا است

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: شرکت در انتخابات به منزله پاسداشت خون شهدا است و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، خوشحالی شهیدان را فراهم می‌کنیم و دشمنان را ناامید و مأیوس می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمدحسین رجبی امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در همایش رسانه و حماسه حضور که به مناسبت نزدیک‌شدن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به اهمیت شرکت مردم در این رویداد سیاسی پرداخت و اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه و حق تک‌تک مردم است و همچنین یک امید برای آینده کشور به حساب می‌آید.

وی افزود: مردم باید با توجه به شرایط و واقعیت‌های کشور، بهترین راه و مسیر را برای خود انتخاب کنند و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، گام مؤثر و مفیدی برای تقویت انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان بردارند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در حال حاضر یک خلأ بین واقعیت و وضعیت کاذبی که دشمنان در جامعه ایجاد کرده‌اند وجود دارد، گفت: باید این خلأ را با ارتباط مناسب و مستمر با روحیات مردم پر کنیم و آنها را از واقعیت‌ها آگاه کنیم.

رجبی همچنین به دشمنی‌های چهل و پنج‌ساله دشمنان انقلاب اسلامی با ملت ایران اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان همواره دنبال این بوده‌اند که فرصت‌ها را به تهدید تبدیل کنند و مردم را ناامید و مأیوس کنند، اما مردم با ادله محکم و ایمان قوی، از حق خود در شرکت در انتخابات دفاع کرده‌اند و نشان داده‌اند که رأی دادن و شرکت در انتخابات حق تک‌تک افراد است.

وی با تأکید بر اطاعت از ولی‌فقیه و رهبری، تصریح کرد: اطاعت از ولی‌فقیه یک کلیدواژه مشترک بین اهل‌تسنن و اهل‌تشیع است و اهل‌تسنن نیز به ولی‌فقیه و رهبر اعتقاد دارند.

رجبی عنوان کرد: با توجه به بیانات و رهبری و دعوت به شرکت حداکثری در انتخابات، اطاعت امر از ولی‌فقیه از واجبات است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به فرایند انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب از یک نقطه صفر شروع شده و با تکیه بر تعالیم دین و رویکرد جهادی، مبارزه با دشمن را آغاز کرده و فرایند طبیعی را طی کرده است.

رجبی افزود: با توجه به بیانات رهبری، ما در نزدیکی قله قرار داریم و باید با وحدت و انسجام ملی، قدرتمندانه در مقابل دشمن بایستیم و با توطئه‌های بی‌شمار آنان مقابله کنیم.

وی ادامه داد: با شرکت در انتخابات، چهره‌ها و افکار جدید به جامعه و مجلس تزریق می‌شود.

رجبی یادآور شد: انقلاب از سختی‌ها و مشکلات بی‌شماری عبور کرده است تا به این مرحله از افتخارات و پیشرفت‌ها برسد و ما باید با ایجاد فضای امیدوارکننده، دشمنان را از خواسته‌های خود ناامید کنیم و با حضور قوی در انتخابات، قدرت کشور را افزایش دهیم و امید به آینده را در کشور افزایش دهیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات به منزله پاسداشت خون شهدا است و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، خوشحالی شهیدان را فراهم می‌کنیم و دشمنان را ناامید و مأیوس می‌کنیم.

به گفته رجبی داشتن یک کشور ایمن، حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است و مردم محور اصلی تأمین امنیت هستند و باید همگان هوشیارانه در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

کد خبر 728996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.