آب‌رسانی به ۳۵۰۰ روستا در دولت سیزدهم

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت سیزدهم تاکنون آب‌رسانی به ده‌ها شهر و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ روستا را با همکاری بسیج و سپاه انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سیدمحمد حسینی بعدازظهر امروز _شنبه، بیست‌وهشتم بهمن_ در یادواره ۷۵ شهید منطقه سگزآباد استان قزوین که در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد، اظهار کرد: اعضای دولت شبانه‌روز و بدون وقفه و تعطیلی در تلاش و مجاهدت هستند تا با گره‌گشایی از مشکلات مردم شرایط مطلوبی در اقتصاد کشور ایجاد شود و دولت با این اقدامات ضمن ایجاد فرصت‌های شغلی به دنبال رونق اقتصادی کشور است که نتایج آن همگانی است.

وی با اشاره به اینکه در آغاز به کار دولت سیزدهم غالب استان‌های کشور با مشکل و تنش آبی مواجه بودند، افزود: دولت برای بهبود شرایط مردم در این حوزه، فعالیت‌های مختلفی از جمله احیای قنوات، حفر چاه‌های جدید، احداث سد، آبخیزداری، اصلاح الگوی کشت و انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس را در دستور کار خود قرار داده است و تاکنون آب‌رسانی به ده‌ها شهر و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ روستا را با همکاری بسیج و سپاه انجام داده است.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت می‌توانست با افزایش درآمدهای کشور از طریق فروش نفت و اخذ مالیات از مؤدیان جدید که فرار مالیاتی داشتند، در کوتاه مدت رضایت خاطر عمومی را جلب کند، اضافه کرد: دولت با آینده‌نگری تلاش کرده ضمن توجه به نیازهای ضروری و روزمره مردم، درآمدهای پایدار و بلندمدتی برای مردم فراهم سازد و بخشی از درآمدها را در تکمیل زیر ساخت‌ها به کار گیرد که در میان‌مدت و درازمدت نتایج پایداری برای کشور خواهد داشت.

حسینی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین ادامه داد: دشمنان و بدخواهان ملت ایران با انتشار اخبار جعلی و حاشیه‌سازی کاذب، تلاش می‌کنند تا دستاوردهای دولت و نظام اسلامی را تحت‌الشعاع قرار دهند که موجب امید و نشاط در جامعه نشود، لذا ضرورت دارد همه کسانی که مخاطب دارند در گفت و گوی چهره به چهره و با استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی به تبیین و تشریح دستاوردهای نظام بپردازند.

وی در ادامه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را غرورآفرین توصیف کرد و گفت: آحاد مردم با حضور حماسی حمایت و پشتیبانی خود از نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان زدند.

این مقام عالی دولت سیزدهم در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در دولت مردمی، عدالت محور و تحول‌گرا که توسط مقام معظم رهبری نیز با عنوان دولت کار و فعالیت مزین شده است تعلل، رخوت و کوتاهی، معنا و مفهومی ندارد و مدیران و کارکنان بدون توجه به حاشیه‌ها با تمام وجود در خدمت مردم هستند.

حسینی اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات را در انسجام و یکپارچگی برای سرعت بخشیدن به حل مشکلات مردم مورد تأکید قرار داد و افزود: بی تردید مردم بر عهد و پیمانی که با شهدا و امام راحل برای پشتیبانی از نظام اسلامی بسته‌اند پایبند بوده و با حضور یکپارچه خود در انتخابات ۱۱ اسفند، این روز را به روز عزای دشمنان و بدخواهان خود تبدیل خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم غزه گفت: اگر کسانی تاکنون نسبت به ماهیت واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی خوشبین بودند و چهره آنان را بزک می‌کردند با مشاهده نسل کشی و جنایات جنگی در غزه به خون آشامی و ددمنشی آن‌ها پی برده‌اند، لذا حمایت و همراهی با اسرائیل و حامیان جنایتکارش، نشانگر آن است که فرد بهره‌ای از انسانیت نبرده است.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: کسانی که دم از حقوق بشر و حقوق زن می‌زنند و سال گذشته بخاطر درگذشت یک خانم در ایران، با جوسازی و هیاهو، کشور را به آشوب و بلوا کشیدند، این روزها در مقابل قتل عام وحشیانه هزاران زن و کودک نه تنها سکوت کرده‌اند، بلکه از نتانیاهوی جلاد حمایت همه‌جانبه می‌کنند. امروز حضور گسترده مردم ایران در انتخابات، مهم‌ترین و مؤثرترین راه در حمایت و دلگرمی مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت است.

کد خبر 728935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.