بودجه پیشنهادی شهرداری بندرانزلی تقدیم شورای شهر شد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری با رقم ۷۰۰ میلیارد تومان تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

شعبان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: لایحه بودجه پیشنهادی ۱۴۰۳ شهرداری بندرانزلی و سازمان‌های وابسته با رقم ۷۰۰ میلیارد تومان تقدیم شورای اسلامی شهر شده است که ۶۰ درصد بودجه به هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد به پروژه‌های عمرانی اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: بودجه پیشنهادی شهرداری بندرانزلی در سال ۱۴۰۳ برای سازمان حمل و نقل ۱۳ میلیارد تومان، سازمان آرامستان‌ها ۱۰ میلیارد تومان، سازمان آتش نشانی هشت میلیارد تومان و بودجه عمرانی و جاری شهرداری ۶۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی خاطرنشان کرد: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری بر اساس پیش‌بینی منابع درآمدی، هزینه‌ها و تحقق بودجه به شورای اسلامی شهر تقدیم شده است.

جعفری تصریح کرد: بودجه سال جاری شهرداری ۵۹۰ میلیارد تومان بود که تاکنون ۵۵ درصد بودجه محقق شده است و با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال شهروندان برای پرداخت عوارض به شهرداری مراجعه می‌کنند، طبق پیش بینی تا پایان سال ۹۰ درصد محقق خواهد شد.

وی گفت: جلسه بررسی بودجه پیشنهادی ۱۴۰۳ شهرداری بندرانزلی در شورای اسلامی شهر هم اکنون در حال برگزاری است که امیدواریم در هفته جاری بودجه توسط اعضای شورا تصویب شود.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 728925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.