افتتاح پروژه‌های عمرانی شاهرود با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریالی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، ابوطالب جلالی، امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در آئین افتتاح هم‌زمان و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود اظهار کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر سال‌جاری، پروژه‌های عمرانی و اقتصادی متعددی با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی با تاکید بر اینکه ما تکلیف داریم تا برای نظام جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت کنیم، افزود: انتخابات پیش زمینه و پیش شرط مردم‌سالاری دینی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در انتخابات یازدهم اسفند سال‌جاری نیز مردم مانند همیشه با نقش پررنگ و شور پر شعور خود، سرنوشت زیبایی را برای نظام و مملکت اسلامی ما رقم خواهند زد.

به گزارش ایمنا، جلسه شورای اداری و آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ با حضور استاندار سمنان، امام جمعه شاهرود و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان در تالار پورسینای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود برگزار شد.

کد خبر 728890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.