دستگیری ۱۰ نفر اراذل و اوباش نوظهور در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری ۱۰ نفر اراذل و اوباش نوظهور که در یکی از محلات تبریز موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، یدالله جهان‌آرا صبح امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ اظهار کرد: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی مبنی بر اینکه چند جوان قمه به دست در یکی از محلات تبریز باعث اخلال در نظم عمومی شده‌اند، بلافاصله مأموران کلانتری ۲۱ ارم به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد تعداد ۱۰ نفر که چند نفر از آن‌ها قمه به دست هستند و با حرکات ناهنجار باعث ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت اهالی شده‌اند که با اقتدار همه آن‌ها دستگیر و به کلانتری منتقل می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز ادامه داد: متهمان در تحقیقات مقدماتی به بزه خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.

جهان‌آرا با بیان اینکه پلیس به افراد بزهکار و ناهنجار و مخلان نظم و آرامش مردم هرگز اجازه عرض اندام نخواهد داد، از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و ناهنجاری‌های اجتماعی، موضوع را بلافاصله به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 728885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.