کاهش مبلغ قبوض عوارض نوسازی و بخشودگی جرایم سنواتی در اصفهان

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان گفت: شهروندانی که قبل از کاهش مبلغ قبوض عوارض نوسازی با محاسبه بهای خدمات پسماند و عوارض حمل‌ونقل ریلی شهری نسبت به پرداخت این قبوض اقدام کردند، مبلغ مازاد پرداختی جزو مطالبات آن‌ها برای سال آینده محسوب و در حساب آن‌ها ذخیره می‌شود.

محسن گلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس لایحه تقدیمی شهرداری اصفهان و مصوبه شورای اسلامی شهر مقرر شد بهای خدمات پسماند و عوارض حمل و نقل ریلی شهری موضوع تبصره ۹ قانون حمل و نقل ریلی را برای سال ۱۴۰۲ به‌صورت کاهشی و با نرخ ۰/۱ محاسبه کنیم.

وی افزود: کاهش مبلغ قبوض عوارض نوسازی با محاسبه بهای خدمات پسماند و عوارض حمل‌ونقل ریلی شهری موضوع تبصره ۹ قانون حمل‌ونقل ریلی مطابق مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان با اعمال ضریب یک دهم برای سال ۱۴۰۲ اعمال و افرادی که قبل از این مصوبه، نسبت به پرداخت قبوض عوارض اقدام کردند، مبلغ مازاد پرداختی جزو مطالبات آن‌ها برای سال آینده محسوب و در حساب آن‌ها ذخیره می‌شود.

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبه مودیان که نسبت به پرداخت قبوض عوارض نوسازی خود تا قبل از پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۳ اقدام کنند، مشمول بخشودگی جرایم سنواتی عوارض نوسازی خواهند شد.

وی ادامه داد: این تخفیف‌ها به‌زودی در سایت my.isfahan.ir پیاده‌سازی و با پرداخت به‌صورت آنلاین در دسترس شهروندان خواهد بود تا با مراجعه به سایت، در قسمت بدهی عوارض نوسازی نسبت به محاسبه قبض عوارض نوسازی خود بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر اقدام کنند.

کد خبر 728854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.