برنامه «آزاداندیش»، میزبان کاندیداهای انتخابات مجلس می‌شود

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان هرمزگان گفت:در سه حوزه انتخابیه میزبان کاندیداها در ویژه‌برنامه «آزاداندیش» در قالب نشست‌های تخصصی خواهیم بود که دعوت‌نامه رسمی به کاندیدا ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، امیرحیدر ارغوان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بسیج دانشجویی مطابق روال سه دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه‌هایی برای معرفی کاندیدا به مردم طبق شأن و جایگاه مجلس و وظایف و اختیارات نمایندگان دارد تا مردم با آگاهی و شناخت بیشتر نسبت به انتخاب نماینده شایسته اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد بالای کاندیدای این دوره از انتخابات در سه حوزه انتخابیه میزبان کاندیداها در ویژه‌برنامه «آزاداندیش» در قالب نشست‌های تخصصی خواهیم بود که دعوت‌نامه رسمی به کاندیدا ارسال خواهد شد.

ارغوان تشریح کرد: زمان برنامه مناظرات که در روزهای تبلیغات رسمی در محیط دانشگاه‌ها و با حضور دانشجویان و اساتید برگزار خواهد شد، در فضای علمی و منطقی و با طرح مسائل کارشناسی به صورت زنده بر بستر شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در خصوص ترتیب حضور کاندیداها گفت: زمان حضور و قرار گرفتن کاندیدا در نشست‌های تخصصی از طریق قرعه‌کشی و به صورت پخش زنده از طریق شبکه‌های اجتماعی «آزاداندیش» پخش و مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: استان هرمزگان با وجود اینکه در دولت سیزدهم اقداماتی در برخی زمینه‌ها انجام شده است، همچنان درگیر مسائل و مشکلات عدیده‌ای است که انتخاب نمایندگان قوی در مجلس می‌تواند راهگشای حل مسائل استان باشد.

کد خبر 728780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.