لغو روادید ۳۳ کشور برای سفر به ایران دستاورد مهمی است

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: لغو روادید ۳۳ کشور برای سفر به ایران دستاورد مهمی است، چراکه نیمی از جمعیت جهان می‌توانند از جاذبه‌های گردشگری کشورمان دیدن کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیدرضا محققیان امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در هفتمین جلسه ستاد خدمات سفر استان اصفهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امروز آخرین جلسه فرمانداران در محور شرق برگزار شد، در این اقدام بسیار خوب به تمام شهرستان‌ها توجه شد.

وی با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران با حضور زوراب پولولیکاشویلی، دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد که برای نخستین بار انجام شد، افزود: در این برنامه گروه سرود گرج، از فریدون‌شهر به اجرای برنامه پرداختند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح این رویداد تصریح کرد: در این مراسم از لغو روادید ۳۳ کشور برای سفر به ایران خبر داده شد که دستاورد مهمی است، در واقع نیمی از جمعیت جهان می‌توانند از جاذبه‌های گردشگری کشورمان دیدن کنند.

محققیان با بیان اینکه در افتتاحیه به برنامه هفتم توسعه نیز اشاره شد، خاطرنشان کرد: معافیت‌های گردشگری که در این برنامه در نظر گرفته شده، بسیار خوب و راه‌گشا است که استارت آن با کشتی‌های گردشگری زده شده است.

وی ادامه داد: در این مراسم در رابطه با افزایش تعطیلی در هفته به دو روز صحبت شد، به هر حال توجه به گردشگری مورد توجه قرار دارد.

کد خبر 728770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.