طراحی ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ترانسفو گفت: ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک، برای نخستین‌بار در کشور توسط شرکت ایران‌ترانسفو تولید و طراحی شده است و تا یک ماه دیگر تست آن انجام می‌شود.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مهدی صادقی‌نیارکی امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در جریان بازدید معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور از شرکت ایران‌ترانسفو و رونمایی از آخرین دستاوردهای این شرکت اظهار کرد: ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک، برای نخستین‌بار در کشور توسط شرکت ایران‌ترانسفو تولید و طراحی شد و تا یک ماه دیگر تست آن انجام می‌شود.

وی افزود: در حاشیه این بازدید همچنین از آخرین دستاوردهای شرکت در قالب نمایشگاه بازدید به عمل آمد و با تلاش مجموعه زنجیره ارزش کامل شده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ترانسفو با بیان اینکه امیدواریم با همکاری مجموعه‌های دانش‌بنیان و با جذب سرمایه‌گذار قدم‌های مؤثر بیشتری برداریم، گفت: سال آینده با توجه به افزایش سفارش در بخش صنعت، همچنین صادرات با افزایش تولید مواجه خواهیم بود.

صادقی‌نیارکی با اشاره به اینکه این شرکت، شرکت برتر در حوزه صادرات است، افزود: طبق هماهنگی که با کارگروه صادرات در مجموعه ایران‌ترانسفو انجام شده است، ترانس کوره در کشور برای اولین بار تولید شد، این ترانس در کشور ساخته نمی‌شد و کلاً وارداتی بود، اما امروز توانسته است توسط شرکت ترانسفو به تولید برسد.

وی با اشاره به اینکه تا حال حاضر پنج ترانس کوره تولید شده است، اذعان کرد: این ترانس طراحی منحصربه‌فردی دارد با این حال قرارداد تولید ۱۲ ترانس کوره دیگر نیز منعقد شد. 

کد خبر 728762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.