آزادسازی گلوگاه‌های ۴ محله در منطقه یک اصفهان

رئیس اداره املاک و آزادسازی منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: سال جاری با آزادسازی چند گلوگاه در محلات جوزدان، صمدیه، درب‌کوشک، لنبان و جامی مسیرهای پرتردد منطقه یک را برای شهروندان روان‌سازی کردیم.

وحید خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال جاری چند گلوگاه محلی که بار ترافیک سنگینی داشت و به یک معضل تبدیل شده بود را در سطح این منطقه آزادسازی کردیم.

وی افزود: دو مورد از این گلوگاه‌ها در محله‌های جوزدان و صمدیه بود که با تملک ملک و هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان، آزادسازی شد.

رئیس اداره املاک و آزادسازی منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: یک گلوگاه در ورودی محله درب‌کوشک وجود داشت که با هزینه‌ای بالغ سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آزادسازی شد.

خلیلی با بیان اینکه آزادسازی گلوگاه دیگری در کوچه شهید بدری محله لنبان با حدود یک میلیارد تومان هزینه انجام شد، ادامه داد: در خیابان جامی یک ملک تجاری روبه‌رو بهداری وجود داشت که سال‌های بسیاری مشکل ترافیکی برای منطقه به‌وجود آورده بود و در نهایت با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان عملیات آزادسازی و تخریب آن انجام شد.

رئیس اداره املاک و آزادسازی منطقه یک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: آزادسازی‌های این منطقه بیشتر در حوزه فضای سبز از جمله پارک شاداب بود که در حال حاضر ملکی به ارزش سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای آزادسازی خریداری شده و در حال تخریب است.

خلیلی گفت: چند مورد آزادسازی در محله علی قلی آقا، جامی و لنبان در مرحله مذاکره قرار دارد، از این‌رو امیدواریم مسیرهای پرتردد منطقه را برای شهروندان روان‌سازی کنیم.

کد خبر 728736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.