امنیت و اقتدار کنونی ماحصل مجاهدت شهدا و ایثارگران است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امروز همه نعمت‌های به دست آمده در سایه انقلاب اسلامی را مرهون مجاهدت شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، عصر امروز _جمعه بیست و هفتم بهمن_ در دیدار با جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس اظهار کرد: امنیت، صلابت و اقتدار این کشور جز با مجاهدت شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین صبر و حلم جانبازان و ایثارگران به دست نیامده ما نیز وظیفه داریم در سنگر خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان قدر این عناصر معنوی را بیشتر بدانیم.

وی با تبریک ایام ولادت سیدالشهدا (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع)، افزود: این ایام به نام با فضیلت پاسدار، جانباز و ایثارگران نامگذاری شده و شایسته است از این فرصت گران‌سنگ برای قدردانی از مجاهدت این سرمایه‌های معنوی کشور استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: تصور لحظه‌ای از تحمل سختی‌ها و دشواری‌های جانبازان برای ما سخت و سنگین است و باید به معنای واقعی و عملی قدردان مجاهدت جانبازان و صبوری خانواده‌های آنها باشیم که بی‌ادعا در این ۴۵ سال توانسته‌اند پای اندیشه‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی و آرمان والای خود بایستند.

حسین نژاد در ادامه بیان کرد: کمیته امداد استان اردبیل به وجود کارکنان ایثارگر و جانباز حاضر و فعال در این مجموعه به خود می‌بالد و مصمم هستیم تا با تاسی به سیره امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در سنگر خدمت به محرومان و نیازمندان حاضر بوده و راه مجاهدانه ایثارگران را در این سنگر تداوم ببخشیم.

وی اظهار کرد: حضرت سید الشهدا (ع) و برادر باوفایش عباس بن علی (ع) الگویی بی‌بدیل برای پاسداران و جانبازان هستند که در این ۴۵ سال توانسته‌اند در طریق این بزرگواران همت مجاهدانه‌ای انجام دهند.

حسین‌نژاد کارآمدی یک مجموعه اداری را منوط به وجود نیروی انسانی متخصص و متعهد دانست و افزود: کمیته امداد در هر دو حوزه از منبع عظیم نیروی انسانی پرتلاش برخوردار است و در این استان در سایه این نیروهای مجاهد توانسته‌ایم شبانه‌روز در خدمت نیازمندان و محرومان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: همچون دوران دفاع مقدس باید در مسیر پیشرفت کشور احساس مسئولیت کرده و به نحوی عمل کنیم تا در این دنیا و آخرت شرمنده شهدا و امام شهدا نباشیم.

کد خبر 728705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.