فداکاری جنبش‌های مقاومت برگرفته از بصیرت است

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: فداکاری‌های جنبش‌های مقاومت واکنشی و موقتی نیست بلکه برگرفته از آگاهی، بصیرت و شناخت اهداف است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از المیادین، سید حسن نصرالله روز جمعه به مناسبت سالگرد شهدای فرمانده اظهار کرد: تجاوزی که به تازگی در منطقه النبطیه و الصوانه لبنان رخ داد غیرنظامیان را هدف قرار داد و این امر قابل توجه است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: چیزی که در این ۲ منطقه رخ داد تجاوزی عامدانه بود زیرا دشمن می‌توانست از قتل غیرنظامیان جلوگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: ما در قلب یک نبرد واقعی قرار داریم، در جبهه‌ای که طول آن بیش از صد کیلومتر و شهادت تعدادی از مبارزان مقاومت بخشی از نبرد است.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: زمانی که غیرنظامیان مورد هدف قرار می‌گیرند این امر برای ما دارای حساسیت خاصی است، ما موضوع آسیب رساندن به غیرنظامیان را نمی‌توانیم تحمیل کنیم.

پاسخ کشتار اسرائیل تداوم نبرد در جبهه‌هاست

وی با بیان اینکه دشمن باید بداند که در این مساله فراتر از حد خود رفته است، تصریح کرد: هدف دشمن از قتل غیرنظامیان فشار آوردن بر مقاومت و توقف اقدامات آن است زیرا اهداف تمام فشارها از هفتم اکتبر تاکنون توقف جبهه جنوبی است. پاسخ به این کشتار باید تداوم نبرد در جبهه‌ها باشد.

نصرالله افزود: هدف قرار دادن شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه با ده‌ها موشک کاتیوشا و تعدادی موشک «الفلق» پاسخ اولیه به این جنایت بود.

وی ادامه داد: دشمن باید بهای ریختن خون زنان وکودکان ما در النبطیه و الصوانه و مناطق دیگر را بدهد. بهای خون غیرنظامیان پایگاه ها نخواهد بود بلکه خون است.

نصرالله گفت: مقاومت لبنان از قدرت موشکی گسترده و دقیق برخوردار است و این موشک‌ها از کریات شمونه گرفته تا ایلات می‌رسند.

وی با بیان اینکه بهای تسلیم شدن بسیار سنگین، گران، خطرناک و سرنوشت‌ساز است، افزود: تسلیم شدن به معنای ذلت، بردگی و اهانت به کوچک و بزرگ ما و همچنین آبروی ما است.

مقاومت باعث شد که دشمن در بحران زندگی کند

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه مقاومت باعث شد دشمن در بحران وجودی زندگی کند و اوج این بحران طوفان الاقصی است، خاطرنشان کرد: آیا کشورهایی که ۲ میلیارد مسلمان دارند و قادر به ارسال دارو و غذا به مردم غزه نیستند، مصادیق ذلت و ضعف نیستند؟

وی با تاکید بر اینکه یکی از مسئولیت‌های ما و ملت‌های اسلامی و آزاده جهان تبیین حقایق است، گفت: دشمن صهیونیستی حتی یک دلیل قانع کننده برای ثابت کردن دروغ‌هایی که از هفتم اکتبر تا کنون ترویج کرد، ندارد.

نصرالله اضافه کرد: با توجه به پافشاری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا برای از بین بردن جنبش حماس، اگر تحقیقاتی در مورد رویداد هفتم اکتبر انجام شود اساس قانونی و اخلاقی زیرپا گذاشته خواهد شد.

وی اضافه کرد: بسیاری از کشورها حتی کشورهایی که می‌گویند دوست جنبش حماس هستند جعل تاریخی اسرائیل در مورد هفتم اکتبر را باور کردند و مقاومت فلسطین از هفتم اکتبر تا کنون با بدترین نوع جعل و اهانت مواجه شد.

آمریکا مسئول و اسرائیل ابزار ریختن خون در منطقه است

دبیرکل حزب‌الله لبنان با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین پدیده نفاق و دوریی که جهان امروز شاهد آن است، موضع دولت آمریکا در خصوص نوار غزه است، اظهار داشت: اگر ایالات متحده حمایت تسلیحاتی و دیگر حمایت‌ها از رژیم صهیونیستی را اکنون متوقف کند، چه نتانیاهو بخواهد و چه نخواهد، جنگ به طور مستقیم متوقف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اکنون آمریکا بیش از اسرائیل بر مساله از بین بردن حماس پافشاری دارد، گفت: مسئول ریخته شدن هر قطره خون در منطقه دولت آمریکا است و مسئولان اسرائیلی تنها ابزارهای اجرایی هستند.

تکمیل می‌شود..
کد خبر 728699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.