مردم ایران به تاسی از شهدا در ۱۱ اسفند حماسه می‌آفرینند

امام جمعه قم گفت: ملت ایران به تاسی از شهدای انقلاب و دفاع مقدس در انتخابات یازدهم اسفندماه حماسه جدیدی خلق خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی امروز _ جمعه بیست‌وهفتم بهمن _ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قم که در مصلای قدس برگزار شد اظهار کرد: انتخابات یکی از رویدادهای مهم کشور است که حضور در آن تاسی به شهدای گرانقدر و ادامه راه آنان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه شهر قم به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی افزود: قطعاً حماسه‌آفرینی مردم قم رنگ و بوی دیگری خواهد داشت و همواره این مردم اثبات کرده‌اند که پیشگام عرصه‌های مختلف نظام هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هر ایرانی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارد و امنیت کشور را اصل می‌داند، باید با شرکت در انتخابات آینده و امنیت را تضمین کند.

آیت‌الله اعرافی با اشاره به اینکه تمام کسانی که تریبونی دارند باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کنند، گفت: گروه‌های اجتماعی با سلایق گوناگون باید در عرصه انتخابات احساس وظیفه کنند و تلاش خود را انجام دهند.

وی با اشاره به نقش مهم مجلس شورای اسلامی در اداره کشور اظهار کرد: مجلس هم به دولت‌ها رأی می‌دهد و هم نهاد اصلی قانون‌گذاری و نظارت در کشور است که این دو نقش مهم نیازمند انتخاب نمایندگانی شایسته است.

امام جمعه قم با اشاره به اهمیت مسئله حجاب و عفاف گفت: شهر قم از این منظر همواره الگوی دیگر شهرهای ایران بوده و مسئله عفت و حجاب در قم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بابت مشکلاتی که اخیراً در این زمینه به آن دچار شده‌ایم باید با مشارکت مردم و دل‌سوزان عرصه فرهنگ برطرف شود.

آیت‌الله اعرافی عنوان کرد: قم همان‌طور که در عرصه توسعه باید پیشتاز باشد، در عرصه رشد معنوی و اخلاقی نیز شهر قم نیازمند رشد و شکوفایی همیشگی و بیش از پیش است.

کد خبر 728677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.