شرکت در انتخابات ضامن حفظ امنیت کشور است

امام جمعه موقت شهر سنندج گفت: شرکت در انتخابات و هر رای ما موشکی به قلب استکبار، نتانیاهو و بایدن است و به خاطر حفط امنیت کشور ضروری است در انتخابات شرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امروز _جمعه بیست‌وهفتم بهمن_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: همه به وجود گرانی و تورم واقفیم و گلایه‌مند هستیم اما در کنار آن وطن، آب و خاک و سرزمین خود را دوست داریم.

وی با بیان اینکه، کشور ایران قوی و دولت مردمی بر سر کار است، افزود: اگرچه نقایصی نیز در کشور وجود دارد اما شرکت کردن در انتخابات و هر رأی ما موشکی به قلب استکبار، نتانیاهو و بایدن است پس به خاطر حفظ امنیت باید در انتخابات شرکت کنید.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: واجدان شرایط همه باید آمادگی داشته باشند و در یازدهم اسفند پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

ماموستا حسینی اضافه کرد: وظیفه مسئولان خدمتگزاری به مردم است و همه باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

وی در ادامه گفت: بر اساس حدیثی از پیامبر اکرم (ص) قلب‌ها به وسیله گناه زنگار می‌گیرد و تاریک می‌شود اما به وسیله یاد و ذکر خداوند، تلاوت قرآن و شکرگزاری صیقل داده می‌شود پس لازم است که از گناهانی همچون دروغ، حسادت، غیبت، تهمت و ترور شخصیت دیگران دوری کنیم.

امام جمعه موقت سنندج تاکید کرد: باید از نشر اکاذیب، تهمت و دروغ در فضای مجازی پرهیز کرد و به جای آن به تلاوت قرآن پرداخت و زبان و دل خود را از معصیت حفظ کرد.

کد خبر 728670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.