حضور حداکثری در انتخابات منجر به سرشکستگی دشمنان نظام اسلامی می‌شود

امام جمعه بادرود گفت: حضور در انتخابات سبب شکوه و عزت ایران اسلامی و سرشکستگی دشمنان نظام اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام علی اصغر عقیلی در خطبه‌های نمازجمعه بادرود ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: دشمن هزینه‌های زیادی کرده بود که راهپیمایی ۲۲ بهمن سرد و خلوت و بدون حضور مردم برگزار شود، اما مردم انقلابی ایران اسلامی نشان دادند که دوستدار راه شهدا و انقلاب اسلامی هستند و مردم بهتر از سال‌های گذشته حضور پیدا کردند.

امام جمعه بادرود از حضور باشکوه مردم ولایتمدار منطقه بادرود در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد و گفت: مردم این خطه کویری در این حماسه خوب درخشیدند و باید مسؤولان قدر این مردم را بدانند زیرا با همه دردها و مشکلات و انتقادات موجود، به صحنه آمدند و بار دیگر دست رد نغمه شوم وابستگان استکبار جهانی زدند.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسداران و جانبازان گفت: سپاه پاسداران دارای نقش‌های برجسته‌ای هستند و هرجا که حضور یافتند اعم از زلزله، سیل، جریان کرونا، دفاع مقدس و دفع شرارت‌های دشمنان خوش درخشیدند.

خطیب جمعه بادرود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواستار حضور باشکوه پای صندوق‌های رأی شد و گفت: دشمن در تلاش است با چراغ خاموش مجلس خبرگان را در مسیر غیر اصلی هدایت کنند و باید هوشیار بود.

وی خواهان حضور در پای صندوق‌های رأی به عنوان ادای تکلیف شرعی و لبیک گویی به ندای رهبری شد و گفت: حضور در انتخابات سبب شکوه و عزت ایران اسلامی و سرشکستگی دشمنان نظام اسلامی می‌شود.

حجت الاسلام عقیلی با اشاره به نقش نامزدهای انتخابات در تحقق مشارکت حداکثری خاطر نشان کرد: نقش برجسته مشارکت در افزایش اقتدار ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه بادرود گفت: شهادت ۳۰ هزار انسان بی‌گناه در غزه بار دیگر علاوه بر اثبات مظلومیت مردم فلسطین، خوی جنایت‌کارانه رژیم غاصب صهیونیستی را در سراسر دنیا به نمایش گذاشت.

کد خبر 728658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.