نامزدهای انتخابات از سیاه‌نمایی برای کسب رای پرهیز کنند

امام جمعه بجنورد گفت: نامزدهای انتخابات از سیاه‌نمایی برای کسب رای پرهیز کنند و وعده‌های خارج از اختیارات نمایندگان ندهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _جمعه، بیست‌وهفتم بهمن_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: نامزدهای مجلس شورای اسلامی باید از وعده‌های خارج از توان یک نماینده پرهیز کنند.

وی افزود: این افراد باید واقعیت‌ها را در نظر بگیرند و نباید برای کسب رأی، اعتمادهای مردمی سلب شود.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی و هواداران آن‌ها باید قانون را رعایت کنند، گفت: نامزدها در برنامه‌های تبلیغاتی خود راهکارهای توسعه‌محور ارائه دهند و از هرگونه سیاه‌نمایی یا تخریب دیگران بپرهیزند.

نوری خاطرنشان کرد: در حقیقت نامزدها باید در برنامه‌های تبلیغاتی خود بر مشارکت حداکثری نیز تاکید کنند، زیرا که این امر نقش ویژه‌ای در افزایش اقتدار ایران اسلامی دارد.

وی با اشاره به جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: براساس آمارها، تاکنون ۳۰ هزار انسان بی‌گناه که بسیاری از آن‌ها زنان و کودکان هستند در حملات وحشیانه رژیم غاصب به شهادت رسیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: این حملات وحشیانه چهره پلید رژیم اسرائیل و حامیانش را بار دیگر برای جهان آشکار کرد و همه به مظلومیت فلسطین پی بردند.

نوری با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم کشور از اقشار گوناگون بار دیگر حماسه‌ای تاریخی خلق و دشمنان ایران اسلامی را مأیوس کردند.

وی تصریح کرد: مردم با این حضور ثابت کردند که همچنان پای آرمان انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز حضوری حداکثری خواهند داشت.

کد خبر 728657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.