انتخابات را به بهترین نحو برگزار خواهیم کرد

رئیس هیئت نظارت شهرستان اصفهان گفت: این جمع با خدا و شهدا عهد بسته اند تا انتخابات را به بهترین نحو برگزار کنند و خللی در آن ایجاد نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی مهره کش امروز _بیست‌وهفتم بهمن_ در همایش بزرگ دست اندر کاران انتخابات حوزه انتخابیه اصفهان که در ورزشگاه پیروزی برگزار شد، اظهار کرد: ما همه ید واحده و دو دست برای نظام هستیم، هیچ تفاوتی بین هیئت اجرایی و هیئت نظارت وجود ندارد و همه باید کاری کنیم که چهار راهبرد مقام معظم رهبری برای انتخابات محقق شود، به یقین اگر با اخلاق و نیت خالص و همدلی کار کنیم، این امر محقق خواهد شد.

وی افزود: شما نمایندگان جمع ۲۰ هزار نفری عوامل انتخابات در شهرستان هستید و این پیامی برای مردم متدین و نیز دشمنان و معاندان است.

رئیس هیئت نظارت شهرستان اصفهان ادامه داد: پیام این جمع برای مردم مؤمن این است که خیالشان راحت باشد، این جمع با خدا و شهدا عهد بسته اند تا انتخابات را به بهترین نحو برگزار کنند و خللی در آن ایجاد نخواهد شد و به دشمنان این پیام را خواهد داد که هیچ تقلبی در انتخابات صورت نخواهد گرفت.

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ تاکید کرد: هیچگاه در انتخابات‌ها تقلب صورت نگرفته است و ما اجازه نخواهیم داد چنین اتفاق ناگواری صورت بگیرد.

مهره کش خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ نامزد انتخابات در اصفهان تأیید صلاحیت شده اند که از ابتدای انقلاب تاکنون بی سابقه بوده است، امید است این شور و نشاط و انگیزه در ۱۱ اسفند هم محقق و باعث سرافرازی میهن عزیزمان شود.

کد خبر 728645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.