بارش‌ها تا فردا ادامه دارد / دستگاه‌های امدادی همچنان آماده‌باش هستند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تداوم بارش‌ها در استان تا فردا _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ و آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدماتی خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: موج گرم بارشی که از جنوب وارد استان شده بود از شب گذشته _پنجشنبه بیست‌وششم بهمن_ مناطق مختلف استان را درگیر بارش کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر در مناطق غرب و جنوب استان شاهد بارش‌هایی بودیم، افزود: فعالیت سامانه بارشی در استان تا صبح روز شنبه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تا ساعت ۹ صبح امروز _جمعه بیست‌وهفتم بهمن_ در پشتکوه فریدون‌شهر و اسلام‌آباد موگویی ۵۳ میلی‌متر، بویین‌میاندشت ۲۶ میلی‌متر، خوانسار ۲۷ میلی‌متر، سمیرم ۲۰ میلی‌متر، فریدون‌شهر ۳۱ میلی‌متر، پادنای سمیرم ۲۸ میلی‌متر، گلپایگان ۱۵ میلی‌متر، میمه پنج میلی‌متر، چادگان ۱۵ میلی‌متر، مبارکه هشت میلی‌متر، داران ۱۳ میلی‌متر و اصفهان ۶.۴ میلی‌متر بارندگی رخ داده است.

شیشه فروش با بیان اینکه با اشاره به آمادگی ۳۲۰ تیم امدادی و استقرار آنها در مناطق مختلف ادامه داد: تنها در این مدت شاهد وقوع روان‌آب‌های محلی بودیم.

وی گفت: با توجه به اینکه بارش باران منجر به آب شدن برف‌ها می‌شود، رعایت استانداردهای ایمنی باید مد نظر قرار گیرد و اقدامات لازم به دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه افرادی که در مناطق برفی استان و پیست اسکی حضور می‌یابند باید نکات ایمنی را به جد مد نظر داشته باشند، اضافه کرد: شاهد کاهش میدان دید و وزش باد در بعضی مناطق هستیم که تا فردا ادامه خواهد داشت.

شیشه فروش با تاکید بر لزوم رعایت توصیه‌های ایمنی در ترددهای جاده‌ای افزود: تا کنون شاهد رخداد چند حادثه رانندگی بودیم و صبح امروز در جاده ذوب‌آهن به اصفهان چهار خودرو با یکدیگر تصادف کردند.

وی با اشاره به تداوم آماده‌باش دستگاه‌های امدادی تا پایان روز شنبه تصریح کرد: از شب گذشته تا کنون به حدود ۵۲ مورد حادثه امدادرسانی شده است.

کد خبر 728637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.