ایجاد شعب ‌اخذ رای ویژه رای اولی‌ها/ انتخابات در سلامت کامل برگزار خواهد شد

فرماندار اصفهان گفت: امسال شعب ویژه‌ای برای رأی اولی‌ها همراه با اجرای برنامه‌های شاد در مراکز مختلف در شهر اصفهان و روستاهای شهرستان اصفهان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی احمدی امروز_ بیست و هفتم بهمن_ در همایش بزرگ دست اندر کاران انتخابات حوزه انتخابیه اصفهان که در ورزشگاه پیروزی برگزار شد، اظهار کرد: هدف از این همایش نمایش توانمندی، انگیزه، انسجام و همدلی برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند است.

وی افزود: آموزش‌های لازم داده شده و در حال انجام است؛ همدلی بین مسئولین اجرایی و مسئولین نظارت بر انتخابات تاکنون بسیار خوب بوده است و امروز هم روز این همدلی و انسجام برای یکی از عرصه‌های مهم سیاسی کشور در اصفهان است.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: امروز همه دست اندر کاران انتخابات در حوزه انتخابیه اصفهان جمع شدند تا استقبال خود از افراد رأی دهنده را نشان دهند.

وی ادامه داد: شعب اخذ رأی محلی برای مقابله با دشمن و محلی برای امیدآفرینی در دل همه آزادی خواهان جهان است که برای کلمه الله اراده کرده‌اند.

احمدی ابراز کرد: انتخابات در اصفهان با مشارکت، امنیت و آموزش‌های که شما دیده‌اید با سلامت برگزار خواهد شد و چهار راهبرد مقام معظم رهبری با همت و اراده شما محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال شعب ویژه ای برای رأی اولی‌ها همراه با اجرای برنامه‌های شاد در مراکز مختلف در شهر اصفهان و روستاهای شهرستان اصفهان در نظر گرفته شده است و روز ۱۱ اسفند از همان ساعات اولیه جشن بزرگی ویژه میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) و مشارکت مردم در شهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 728624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.