انتخابات تبلور قدرت مردم در تعیین سرنوشت خویش است

وزیر کشور، انتخابات را تبلور قدرت مردم در تعیین سرنوشت خویش توصیف کرد و گفت: همانگونه که امام راحل (ره) فرمودند میزان رأی مردم است که نشان دهنده عمق نظر مردم در نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی صبح امروز_ جمعه بیست‌وهفتم بهمن_ در جمع نمایندگان اقشار مردم اصفهان اظهار کرد: رأی مردم در نظام اسلامی رأی حقیقی است.

وی افزود: حدود ۲ هفته دیگر تا برگزاری انتخابات باقی مانده و مباحث مربوط به انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است،.

وزیر کشور با بیان اینکه امام خمینی (ره) نظامی بر اساس رأی مردم تشکیل دادند، ادامه داد: حتی در طول جنگ یک انتخابات در ایران عقب نیفتاده و در کمال سلامت و امنیت کامل برگزار شده است.

وزیر کشور جایگاه مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مجلس شورای اسلامی است که در رأس امور است.

وحیدی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات، اضافه کرد: مشارکت مردم در انتخابات نعمت است و همه اقشار جامعه دارای یک رأی مساوی هستند.

وی یادآور شد: امروز دشمنان و در رأس آنها آمریکا به دنبال مأیوس کردن مردم و کاهش مشارکت در انتخابات هستند.

وزیر کشور با بیان اینکه ۳۳ هزار طرح با اعتبار ۶۶۶ همت افتتاح شده است، تصریح کرد: در این راستا باید نسبت به اطلاع رسانی دستاوردها بیشتر دقت کرد و این موضوع از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وحیدی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های تولیدی حضور فعالی دارد.

وی با بیان انکه امروز مأیوس کردن مردم، بدترین گناه است، تصریح کرد: به حول الهی و با تلاش‌های مسئولان و پیگیری شخص رئیس جمهور، در حوزه‌های مختلف با همت مردم دستاوردهای خوبی رخ داده است.

وزیر کشور همگان را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد و گفت: بزرگ‌ترین جهاد در این ایام حضور در انتخابات است، زیرا این حضور دشمن شکن است.

کد خبر 728623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.