اگر فرصت‌هایمان گل می‌شد الهلال را شکست می‌دادیم

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم مقابل الهلال صاحب پیروزی شویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیام نیازمند پس از شکست تیم فوتبال سپاهان ایران مقابل الهلال عربستان در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان اظهار کرد: از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم. امروز با هزار امید و آرزو به ورزشگاه نقش‌جهان پا گذاشتند. البته نتیجه می‌توانست به‌گونه دیگری رقم بخورد. فقط متاسفم و انشاالله بتوانیم هفته آینده نتیجه خوبی را در عربستان به‌دست بیاوریم تا نتیجه امروز را جبران کنیم.

وی در رابطه با ۱۰ نفره شدن سپاهان افزود: یک‌سری اتفاقات و اشتباهات رخ می‌دهد اما بعضی از تیم‌ها باتجربه هستند و بازیکنان خیلی خوبی دارند. موفقیت این تیم‌ها در طی سال‌های اخیر بی علت نیست؛ هزینه می‌کنند و تفاوت‌هایی در چند سال گذشته ایجاد شده است. نباید مقابل چنین تیم‌هایی اشتباه کنیم. اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم الهلال را شکست دهیم. مقابل این تیم‌ها شانس اشتباه کردن نداریم و با کوچک‌ترین اشتباه بزرگ‌ترین تنبیه را تجربه می‌کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: تنها نکته مثبت امروز این اتفاق بود و از این بابت خوشحال شدیم که برای اولین بار تیم محبوبشان را از نزدیک دیدند. امیدوارم این اتفاق برای بازی‌های لیگ هم تداوم داشته باشد. اگر اشتباه نکنم محمد جواد حسین نژاد را خواهیم داشت. هادی محمدی و محمد دانشگر را نخواهیم داشت. انشاالله با تمام پتانسیل و توان‌مان نتیجه امروز را جبران کنیم.

پیام نیازمند خاطرنشان کرد: همه‌چیز امکان‌پذیر است. بازیکنان با کیفیت خوبی داریم و فارغ از مسائلی که خودتان می‌دانید و هزینه‌هایی که می‌شود باید هفته بعد با تمام قوا مقابل الهلال به میدان برویم و باید دید خدا چه می‌خواهد. در چنین بازی‌های بزرگ باید از حداقل موقعیت‌ها بیشترین استفاده را کرد، در غیر این صورت تنبیه می‌شوید که ما تنبیه شدیم.

وی ادامه داد: بچه‌ها به اندازه کافی در مورد جام ملت‌ها صحبت کردند. متاسفانه کارمان با افسوس و حسرت تمام شد و فکر کنم با حسرت تمام کردن این تورنمنت‌ها بخشی از وجود فوتبال ما شده است. برای جبران و پیشرفت کردن باید از همین امروز شروع کرد. تفاوت‌ها را می‌توان در بازی‌های بزرگ همچون لیگ قهرمانان آسیا متوجه شد و با توجه کردن به زیرساخت‌ها باید زودتر اقدام کرد. دوست نداریم که در سال‌های آینده به‌صورت تفریحی به لیگ قهرمانان برویم.

سنگربان تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: رفتارهای داوران بازی از قبل هم قابل پیش‌بینی بود. چرا که نسبت به داور شناخت داشتیم و همان داور دیدار ایران و قطر برای ما هم سوت زد. داور یک‌سری سوت‌ها را نمی‌زد که روی اعصاب‌مان بود و تقریباً باید بگویم اهل سوت زدن نبود اما با وجود VAR صحنه بحث برانگیزی وجود نداشت.

کد خبر 728607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.