محورهای غربی و جنوبی اصفهان سیلابی می‌شود / از ترددهای غیرضروری خودداری کنید

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن محورهای غربی و جنوبی استان در دو روز پایانی هفته، رانندگان موارد ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: شرایط آب و هوایی بارانی و لغزنده بودن سطح محورهای مواصلاتی برون‌شهری در بعضی مناطق استان و احتمال وقوع بارندگی و سیل در سطح این محورها می‌تواند خطرات و حوادثی را برای بعضی رانندگان که به قوانین بی‌اعتناء هستند در پی داشته باشد.

وی با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و احتمال سیلابی شدن جاده‌های غربی و جنوبی استان، افزود: شهروندان از سفر و ترددهای غیر ضروری به خصوص به محورهای غربی استان خودداری کنند و در صورت لزوم قبل از سفر و حضور در این محورها اطلاعات راه‌ها را کسب و با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به تردد اقدام کنید.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: برخی رانندگان هنگام رانندگی در این شرایط آمادگی کامل را ندارند یا قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند که همین مسئله باعث بروز صدمات جبران‌ناپذیری برای آنها می‌شود.

مولوی خاطرنشان کرد: کوچک‌ترین خطاها، بزرگترین حوادث را رقم می‌زند، رانندگان قبل از تردد در جاده‌های مذکور از سالم بودن بخاری، برف‌پاک‌کن‌ها، چراغ‌های مه‌شکن و تنظیم باد لاستیک‌های خودروی خود اطمینان پیدا کنند و از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ و یا ۱۴۱ از باز بودن مسیرها مطمئن شوند.

کد خبر 728606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.