مراسم تجلیل از جوانان برتر کشور برگزار می‌شود

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: مراسم کشوری هفته جوان هفدهم اسفند با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد و از جوانان برتر در حوزه‌های مختلف تجلیل خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سینا کلهر امروز _پنجشنبه بیست و ششم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همدان یکی از استان‌های موفق، پیشتاز و فعال در حوزه جوانان است، زیرا دارای سازمان‌های مردم‌نهاد کوشا، هدفمند و نوآور است.

وی با اشاره به برگزاری رویداد جامعه‌پرداز در ۱۸ استان کشور، افزود: تقویت بنیاد خانواده از مهم‌ترین اهداف این رویداد ملی است.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: برنامه‌های متنوعی در گرامیداشت هفته جوان تدوین شده و سعی کردیم برنامه‌های امسال با محوریت تبیین روایت پیشرفت باشد.

کلهر افزود: بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور «روایت پیشرفت» موجب تقویت روحیه خودباوری، افزایش امیدآفرینی در جامعه به ویژه نسل جوان خواهد شد.

وی ادامه داد: آگاه شدن مردم جامعه از تحولات و پیشرفت کشور در ابعاد و حوزه‌های مختلف و افزایش روحیه امید و خودباوری در میان جوانان از نتایج روایت پیشرفت است.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: مراسم کشوری هفته جوان ۱۷ اسفندماه با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد و از جوانان برتر در حوزه‌های مختلف تجلیل خواهیم کرد.

رسیدگی به مطالبات جوانان از مهمترین سیاست‌های دولت است

علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان اظهار کرد: رسیدگی به مطالبات جوانان از مهمترین سیاست‌های دولت سیزدهم است و تمام ادارات و ارگان‌ها در قبال خواسته‌های به حق جوانان مسئول هستند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری رویداد جامعه‌پرداز در سطح استان‌های کشور، طرحی نو و در راستای همفکری و عملیات مشترک بین سازمان‌های مردم‌نهاد است، افزود: پرداختن به حوزه خانواده و ازدواج در این رویداد بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 728588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • به امید حق IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    سلام ، انشاالله صداوسیما ورزش های جذاب مثل سوارکاری - ژیمناستیک- اسکی روی برف و چمن و امثال اینها را بیشتر پخش مستقیم از کشورهای دیگر نشان دهد . موفق باشید .