جهادگران از بزرگترین و بهترین نمونه‌های پاسداران انقلاب اسلامی هستند

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه جهادگران از بزرگترین و بهترین نمونه‌های پاسداران انقلاب اسلامی هستند، گفت: جهادگران به دنبال برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوهای جهادی و خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، علی اکبر طحان امروز _پنجشنبه، بیست‌وششم بهمن_ در مراسم چهارمین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان فارس اظهار کرد: روز میلاد حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) را روز پاسدار نامیدند تا راه ما هم راستا و هم مسیر امام حسین (ع) باشد.

وی با بیان اینکه الگوی پاسداری از انقلاب اسلامی و دین اسلام امام حسین (ع) است و پاسداران باید این امر را سرلوحه خود قرار دهند، افزود: پاسداری که الگوی وی امام حسین (ع) باشد، باید همچون آن حضرت که در پاسداری از دین جدش ایستاد، حتی از عزیزترین افراد خانواده و از همه چیز بگذرد و این ملاک پاسداری می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: در زندگی تمام بچه‌های جهادی این ملاک‌ها دیده می‌شود و جهادگران با اقتدا به حسین ابن علی (ع) حسین وار زندگی می‌کنند، این در حالی است که جهادگران برای پاسداری از انقلاب و سربازی ولایت از همه چیز خود حتی از مال، جان و آبروی خود می‌گذرند.

طحان با بیان ویژگی‌ها و اوصاف جهادگران افزود: جهادگران آرامش خود را فدای آرامش دیگران می‌کنند و در ایام تعطیلات عید نوروز که همه افراد به دنبال استراحت دید و بازدید هستند، آن‌ها به دنبال برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوهای جهادی و خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند.

وی جهادگران را انسان‌های ماورای انسان نامید و اضافه کرد: جهادگران از بزرگترین و بهترین نمونه‌های پاسداران انقلاب اسلامی هستند و در تمام مواقع از پیشتازان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند و در هر عرصه گوش به فرمان ولایت هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه هر تفکری نیاز به تشکل دارد، اظهار کرد: اگر بخواهیم تفکر جهادی و ایثار یک تفکر عمومی شود، گفتمان جهادی به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود باید تشکل داشته باشیم.

طحان ادامه داد: اگر بخواهیم در محرومیت‌زدایی پرقدرت و با شتاب بیشتری حرکت کنیم باید تشکیلات داشته باشیم و این شورا و مجمع جهادی می‌تواند تمام گروه‌های جهادی را منسجم و مقتدر کند تا در راستای رسیدن به اهداف خود عمل کند.

وی برگزاری انتخابات مجمع جهادگران را مسابقه‌ای برای رساندن خدمت بیشتر به محرومین دانست و اظهار کرد: این عرصه مسابقه تسهیل‌گری برای گروه‌های جهادی است، نه مسابقه برای رسیدن به پست و مقام، مسابقه برای خدمت و خدمتگزاری بیشتر به محرومان است.

به گزارش ایمنا، چهارمین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان فارس با حضور رؤسای شوراهای جهادی نواحی فارس و مسئولین سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس برگزار و از بین ۱۲ کاندیدای این انتخابات، ۷ نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر نیز به عنوان عضو علی‌البدل برگزیده شدند.

کد خبر 728584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.