مراکز خرید برنج مازندران از روزهای آینده آغاز به کار می‌کند

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری مازندران گفت: در روزهای آینده مراکز خرید برنج در استان مازندران آغاز به کار می‌کنند و گزارش خرید روزانه به استانداری اعلام ‌می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسن خیریان‌پور عصر امروز_پنجشنبه بیست‌وششم بهمن_ در جلسه کارگروه اقدام مشترک این استان با تاکید بر نظارت بر نانوایی‌ها و کیفیت پخت نان و جلوگیری از تعطیلات خودسرانه نانوایی‌های مازندران اظهار کرد: تأمین میوه شب عید شامل سیب و پرتقال از طریق تعاون روستایی استان مورد پیگیری قرار گیرد تا در ایام پایانی سال با تعدد مراکز توزیع، مشکلی در توزیع میوه شب عید نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد میوه شب عید از کیفیت خوبی برخوردار باشد، افزود: از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تأمین گوشت قرمز مورد نیاز استان بهره‌گیری شود.

معاون استاندار مازندران عنوان کرد: پیگیری‌های لازم از طریق سازمان جهاد کشاورزی برای تأمین گوشت قرمز گرم و منجمد برای شهروندان مازندرانی انجام گیرد و از هفته‌های آینده به وفور در فروشگاه‌های سطح استان توزیع شود.

خیریان‌پور گفت: برای تأمین گوشت قرمز گرم پیشنهاد کرد در صورت امکان و فراهم بودن زیرساخت‌ها در ازای صادرات محصولات کشاورزی به قزاقستان و سایر کشورها، دام زنده وارد کرد تا پس از کشتار در کشتارگاه‌ها در فروشگاه‌های سطح استان توزیع شود.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده مراکز خرید برنج در استان آغاز به‌کار کنند و گزارش خرید روزانه به استانداری اعلام شود، یادآور شد: بانک کشاورزی و بانک توسعه تعاون موظف هستند برای تأمین منابع مالی خرید برنج بر اساس تفاهم‌نامه سه جانبه با استانداری اقدامات لازم را انجام دهند و تعاون روستایی استان نیز در این زمینه ورود پیدا کند؛ شهرستان‌ها با نصب بنر مراکز خرید برنج را به شهروندان اطلاع‌رسانی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفند تا پانزدهم اسفند گوشت مرغ به وفور در استان توزیع شود.

بابک مؤمنی، سرپرست جهاد کشاورزی مازندران در این جلسه با اعلام اینکه در ایام پایانی سال مازندران میزبان حجم وسیعی از مسافران نوروزی است، بیان کرد: از آنجایی که خدمات زیادی به این تعداد از مسافران ارائه می‌دهیم، لازم است از امکانات ملی برخوردار باشیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به ارائه خدمات ملی جهاد کشاورزی استان به مسافران، نیازمند حمایت‌های ملی هم است، گفت: مازندران باید از سهم بیشتری در اقلام اساسی برخوردار شود.

کد خبر 728563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.