شهرداری قزوین از شمس‌آذر حمایت کند

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین گفت: شهرداری و شورای شهر قزوین باید برای معرفی این شهر از تنها نماینده استان در رقابت‌های لیگ برتر حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید دقیقی عصر امروز _پنجشنبه بیست‌وششم بهمن_ در نشست خبری بعد از دیدار تیم خود برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: امروز بازی خیلی سختی را برابر یکی از تیم‌های خوزستان داشتیم و فرمی که استقلال خوزستان امروز برابر ما به آرایش گذاشته بود، فشار روی تیم ما را بسیار بالا برده بود و برای اینکه از این حالت خارج شویم، تنوع تاکتیکی تیم خود را بالا بردیم.

وی با اشاره به جای خالی بازیکنان جدا شده این تیم در نیم فصل دوم اضافه کرد: جای بازیکنان جدا شده ما امروز بسیار احساس شد، اما بازیکنان ما خوب بودند و موقعیت‌های زیادی را نیز خلق کردند، به هر حال پس از حدود ۵۰ روز تعطیلی لیگ، از بازیکنانم امروز راضی بودم.

سرمربی شمس‌آذر قزوین در پاسخ به این سوال که چرا از بازیکنان جدید خود در این دیدار رونمایی نکردید، گفت: بازیکنان جدید ما باید خودشان را با سایر بازیکنان هماهنگ کنند تا در شرایط بازی در لیگ برتر را قرار بگیرند، ما که از برزیل بازیکن نگرفته‌ایم، بازیکنانی چون امیر شعبانی که تجربه خوبی را هم دارد زمان می‌برد تا در زمین از وجود آن‌ها استفاده کنیم.

دقیقی ادامه داد: صحبت‌های بنده قبل از این دیدار به درستی انعکاس پیدا نکرد، اینکه سپاهان و سایر تیم‌های متمول چه امکاناتی دارند از این بابت اهمیت دارد که چرا ما چنین امکاناتی نداریم، نه اینکه چرا آن‌ها دارند، تیم‌های لیگ برتری باید از امکانات خوب بهره‌مند باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر قزوین باید برای معرفی این شهر از تنها نماینده استان در رقابت‌های لیگ برتر حمایت کنند، افزود: شهرداری به جای ساخت مستند می‌تواند به اهداف خود در جهت معرفی قزوین به عنوان یک شهر تاریخی و گردشگری موفق تر عمل کند.

سرمربی تیم شمس‌آذر تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری قرار است برای ساخت یک مستند در راستای معرفی این شهر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه کنند، این در حالی است که اگر هزار مستند هم ساخته شود، به اندازه یک تیم فوتبال نمی‌تواند مؤثر واقع شود، بنده در نقد این تصمیم معتقدم که شورا و شهرداری قزوین می‌توانستند با حمایت از فوتبال به این هدف دست یابند.

کد خبر 728555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.