رونمایی از اولین پلتفرم توسعه سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری در غرفه یزد

اولین پلتفرم توسعه سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران به همت مهندسان و متخصصان استان یزد عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور معاون گردشگری کشور از اولین پلتفرم توسعه سرمایه گذاری در صنعت گردشگری رونمایی شد.

این نرم‌افزار که نسخه تحت وب هم دارد و در حال حاضر به هفت زبان زنده دنیا قابل ارائه است، از قابلیت اجرا روی همه سخت‌افزارها نیز برخوردار است و با بهره‌مندی از دو ویژگی ساده‌اندیشی و تغییر دمو، فضای مناسبی را پیش روی کاربر قرار می‌دهد.

نکته مهم درباره پلتفرم توسعه سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری این‌که تمام فرایند تولید و عرضه این پلتفرم توسط مهندسان و متخصصان حوزه دانش‌بنیان استان یزد انجام شده است و از مهمترین کارکردهای آن می‌توان به شناسایی، جمع‌آوری و ارائه فرصت‌ها، بسته‌ها و ایده‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری به تفکیک شهرستان‌های مختلف استان یزد اشاره کرد.

در این پلتفرم فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری در استان یزد به تفکیک هر منطقه معرفی شده است تا سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بتوانند با مراجعه به آن، در این حوزه مهم سرمایه‌گذاری کنند.

توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و صنعت از دیگر اهداف این پلتفرم است که در واقع پاسخی مطلوب به نیاز دیجیتال‌سازی فرایندهای سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری است و به همین دلیل به عنوان پلتفرم پایلوت کشور نیز انتخاب شد.

کد خبر 728548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.