امیدوارم با عنایت پروردگار شبی طلایی را جشن بگیریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: سپاهان در مقابل الهلال، نماینده کشورمان ایران و نمایش افتخار ملی در عرصه بین المللی است.

جواد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دیدار سپاهان در نقش جهان مقابل الهلال در قالب لیگ قهرمانان آسیا تنها یک بازی نیست بلکه یک رویداد بین‌المللی به میزبانی اصفهان است. سپاهان امروز نماینده کشورمان ایران و نمایشگر افتخار ملی در عرصه بین‌المللی است. امیدوارم با تمام تمهیدات و همکاری‌هایی که در کشور و استان انجام شده، شاهد بازی پر صلابت و افتخار آفرین با پیروزی تیم سپاهان ایران باشیم.

وی افزود: تیم فوتبال سپاهان چیزی برای پیروزی در دیدار مقابل الهلال کم ندارد، امیدوارم با عنایت پروردگار شبی طلایی را جشن بگیریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: همه تمهیدات خاص و لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر بازی امروز در اصفهان پیش‌بینی شده. جا دارد از همه عوامل مختلف استانی و کشوری از جمله وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، استانداری، شورای تأمین استان و باشگاه بزرگ فولاد مبارکه سپاهان تشکر کنم.

به گزارش ایمنا، تیم سپاهان امروز - پنجشنبه بیست‌وششم بهمن- در قالب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم الهلال است.

کد خبر 728543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.