اجرای ۵۰ پروژه عمرانی در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۵۰ پروژه عمرانی محلی و منطقه‌ای در این منطقه در حال اجرا است که بسیاری از آن‌ها تا پایان سال جاری تقدیم شهروندان می‌شود، گفت: محور اجرای پروژه‌های منطقه‌ای، مجموعه تفریحی و گردشگری باغ فدک است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۵۰ عنوان پروژه عمرانی محلی و منطقه‌ای در سطح منطقه در حال اجرا است که بسیاری از آن‌ها تا پایان سال جاری تقدیم شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت درخواست‌های مردمی در اجرای پروژه‌ها افزود: بخش قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی به درخواست و پیشنهاد شهروندان این منطقه اجرایی شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: محور اجرای پروژه‌های منطقه‌ای، مجموعه تفریحی و گردشگری باغ فدک است که بیش از هشت عنوان پروژه در این مجموعه در حال اجرا است.

سلطان‌آقایی گفت: پروژه احداث و تکمیل ایستگاه آتش‌نشانی منطقه نیز به پایان رسیده و در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

وی ادامه داد: پروژه‌های متعدد زیرسازی و اجرای روکش آسفالت و لکه‌گیری از معابر فرعی و اصلی سطح منطقه نیز در شمال و جنوب منطقه اجرا شده و ادامه دارد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مجموعه پروژه‌های پیاده‌روسازی در خیابان‌های ادیب، غرضی، پرستار، ۱۵ خرداد و ۲۲ بهمن تکمیل شده است یا در مسیر بهره‌برداری قرار دارد.

سلطان‌آقایی گفت: فاز اول تصفیه‌خانه شمال شهر نیز در نزدیکی میدان استاد یاوری افتتاح شده و فازهای دوم و سوم آن به سرعت در حال تکمیل است.

وی افزود: پروژه‌های احداث و یا توسعه بوستان‌های سطح منطقه نیز با محوریت احداث بوستان محله مولوی، احداث بوستان میدان حج و ساماندهی و توسعه پارک بزرگ باغ‌قوشخانه در دستور کار این منطقه‌ای قرار دارد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از ساماندهی سه مادی در منطقه طی سال گذشته، چهار مادی دیگر در سطح منطقه به نام‌های مادی فدن، مادی خیابان شهید اکبری، مادی صفی‌میرزا و مادی چشمه خونین نیز در حال ساماندهی، ایمن‌سازی و بهینه‌سازی است.

سلطان‌آقایی گفت: اجرای فاز اول پروژه ساماندهی ترمینال درون شهری بابلدشت، پلاسترزنی دیوارهای محلات مولوی و شاهد و تکمیل پروژه احداث ساختمان مدیریت بحران شهرداری اصفهان نیز از سایر پروژه‌های در حال تکمیل این منطقه است.

وی افزود: در بهمن سال جاری شاهد آغاز عملیات پروژه‌هایی همچون تعریض محور فرزانگان به اتوبان معلم و احداث پاتوق‌های محلی در خیابان‌های شاهد، غرضی و مولوی خواهیم بود.

کد خبر 728532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.