آغاز بهره‌برداری ۲۰۳ طرح اقتصادی در استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از آغاز بهره‌برداری هم‌زمان از ۲۰۳ طرح اقتصادی، کارفرمایی، خویش‌فرمایی و کسب‌وکارهای خرد و کوچک مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در استان با سرمایه‌گذاری ۵۱میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، یاسر عبداللهی، امروز _پنجشنبه بیست‌وششم بهمن_ در جریان افتتاح ۲۰۳ طرح اقتصادی استان که در ناحیه صنعتی شهرستان نیر برگزار شد، اظهار کرد: بهره‌برداری هم‌زمان از ۲۰۳ طرح اقتصادی، کارفرمایی، خویش‌فرمایی و کسب‌وکارهای خرد و کوچک مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در استان اردبیل با سرمایه‌گذاری ۵۱ میلیارد تومان آغاز شد.

وی افزود: از این ۵۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، نزدیک به ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل اظهار داشت: یکی از این واحدهای تولیدی که در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید، واحد تولید انواع البسه بیمارستانی و سایر البسه فرم یک‌بار مصرف در ناحیه صنعتی نیر بود که با سرمایه‌گذاری ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان شامل چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار ثوب و ایجاد اشتغال برای ۱۶ نفر در فاز اول تکمیل شده است.

کد خبر 728500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.