کتاب یادمان شهدای منطقه ۱۳ اصفهان رونمایی شد

هم‌زمان با سالروز عروج شهدای امنیت (جاده خاش زاهدان) رونمایی از کتاب یادمان شهدای منطقه ۱۳ اصفهان با حضور سردار نوعی‌اقدم از یاران و هم‌رزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در گلستان شهدای دستگرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کتاب یادمان شهدای منطقه ۱۳ با حضور سردار رحیم نوعی‌اقدم از یاران و هم‌رزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در گلستان شهدای دستگرد، هم‌زمان با سالروز عروج شهدای امنیت (جاده خاش زاهدان) رونمایی شد.

در این مراسم سردار رحیم نوعی‌اقدم با بیان اینکه مردم سرمایه‌های اصلی نظام هستند و خدمت به آن‌ها وظیفه است، گفت: ما اگر به اذن و اراده الهی وظیفه خود را درست انجام دهیم، بدون شک پیروز و موفق خواهیم شد؛ چرا که این وعده الهی است و در وعده الهی تخلف وجود ندارد و باید خادم این مردم شریف و نجیب بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای امنیت ادامه داد: شهدا نماد عزت، مقاومت و پایداری هستند و تنها راه غلبه بر مشکلات جامعه الگو قرار دادن شهدا است.

کتاب یادمان شهدای منطقه ۱۳ اصفهان رونمایی شد

سردار رحیم نوعی‌اقدم ضمن دست‌بوسی از پدر شهیدی که ابتدای جلسه با او گفت‌وگو کرد، گفت: دستان زحمتکش پدر شهید خاطرات پدر و درخواست‌های او را برای من زنده کرد؛ شهدا امروز برای ما بسیار ارزشمند هستند؛ چرا که در سایه خون و جان‌فشانی آن‌ها است که ملت ایران امروز در مسند قدرت و صلابت منطقه‌ای و جهانی قرار گرفته است.

وی با بیان خاطرات برادران شهید خود، فضای محفل یادواره شهدا را با اشک و درود بر شهیدان همراه کرد.

کد خبر 728470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.