ارائه خدمات پزشکی به بیش از ۷۰ هزار مددجوی کمیته امداد در خوزستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) خوزستان با اشاره به ارائه خدمات پزشکی به بیش از ۷۰ هزار مددجو گفت: ارائه خدمات ضروری بهداشتی، درمانی و توان‌بخشی به مددجویان در قالب تفاهم‌نامه با سازمان نظام پزشکی و با همکاری این سازمان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، جمال شبیه امروز _پنجشنبه بیست‌وششم بهمن_ در آئین انعقاد تفاهم‌نامه میان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان و سازمان نظام پزشکی این استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۷۰ هزار خدمت درمانی بهداشتی و سلامت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در زمینه‌های مختلف درمانی بهداشتی و سلامت و فرانشیز بیمه درمان انجام شده است.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای به‌منظور همکاری متقابل و هم‌افزایی برای استفاده از منابع و امکانات موجود برای دسترسی هرچه بیشتر و بهتر مددجویان کمیته امداد از خدمات درمانی و سلامتی استان با سازمان نظام پزشکی منعقد شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: در قالب این تفاهم‌نامه ارائه خدمات ضروری بهداشتی، درمانی و توان‌بخشی به مددجویان با همکاری و همت سازمان نظام پزشکی ارائه خواهد شد.

شبیه اضافه کرد: در این تفاهم‌نامه مقرر شد که فعالیت‌های نوع دوستانه جامعه پزشکی استان و ارائه خدمات رایگان بهداشتی و سلامتی به مددجویان در مناطق روستایی و محروم خوزستان انجام شود.

وی تصریح کرد: در این راستا بانک اطلاعاتی از نیازسنجی‌های بهداشتی و درمانی مددجویان با اولویت مناطق محروم و کم‌برخوردار گردآوری می‌شود و در اختیار این سازمان قرار داده خواهد شد.

کد خبر 728465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.