تخلیه محل‌های آب‌گرفتگی سطح شهر میاندوآب ادامه دارد

شهردار میاندوآب با توجه به بارش‌های دیشب و امروز و آب‌گرفتگی معابر گفت: اکیپ‌های شهرداری در آماده‌باش کامل هستند و با تمام توان و امکانات برای تخلیه آب از محل‌های دچار آب‌گرفتگی در سطح شهر تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، بابک محمدزاده امروز _پنجشنبه بیست‌وششم بهمن_ در گفت‌وگو با خبرنگاران با توجه به بارش‌های دیشب و امروز و با اشاره به آب‌گرفتگی معابر در برخی مناطق میاندوآب اظهار کرد: به دنبال بارش شبانه و شدید باران، شاهد آب‌گرفتگی معابر در برخی مناطق میاندوآب شدیم.

وی افزود: پس از این موضوع و با هماهنگی‌های انجام شده، اکیپ‌های خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب به‌سرعت به محل‌های مورد نظر اعزام شدند و اقدامات لازم انجام گرفت.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه با توجه به اقدامات قبلی انجام شده توسط مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب، شدت آب‌گرفتگی‌ها به‌صورت محسوس در مناطق مختلف که همه‌ساله با بارش باران شاهد آن‌ها بودیم، کاهش پیدا کرده است، گفت: بلوار دانشگاه پیام‌نور یکی از مناطقی است که بیشترین شدت آب‌گرفتگی را داشت که با حضور به‌موقع اکیپ‌های شهرداری، از بروز صدمات برای مردم جلوگیری شده است.

محمدزاده تصریح کرد: اکیپ‌های شهرداری در آماده‌باش کامل هستند و شهرداری نیز با تمام توان و امکانات برای تخلیه آب از محل‌های دچار آب‌گرفتگی تلاش می‌کند.

شهردار میاندوآب با اشاره به بازدید فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس شورای اسلامی شهر از فعالیت اکیپ‌های شهرداری در رفع آب‌گرفتگی معابر عنوان کرد: از همکاری مجموعه مدیریتی شهرستان در رفع این مشکل نهایت تشکر را داریم.

به گزارش ایمنا، همه‌ساله تداوم چندساعته بارش باران در میاندوآب سبب آب‌گرفتگی و ایجاد دریاچه‌های موقتی در خیابان‌ها و کوچه‌ها و کنار جوی‌ها می‌شود و مهم‌ترین دلیلی که در این زمینه مسئولان به آن اشاره می‌کنند، توپوگرافی و ساختار شهری میاندوآب است که موجب بروز مشکلات عدیده برای ساکنان این شهر از سال‌ها و دهه‌های پیشین شده است.

کد خبر 728462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.