دستگاه قضا پشتیبان مدیران شجاع و خادم شهرداری باشد

شهردار همدان گفت: نظارت مدیران شهرداری باید قوی باشد و انتظار داریم دستگاه قضایی پشتیبان مدیران شجاع و ریسک‌پذیر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سیدمسعود حسینی امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم بهمن‌_ در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از همکاری، مشاوره و راهنمایی دادگستری با شهرداری همدان، اظهار کرد: امید می‌رود با انتصاب مدیریت جدید دادگستری شاهد تعاملات مثبت میان دو مجموعه باشیم.

وی با بیان اینکه تغییرات مدیریتی سنگرسپاری است، افزود: تغییرات مدیریتی برای کسی که مسئولیتی را می‌پذیرد فرصت خدمت به مردم است و باید آن را به فال نیک بگیریم.

شهردار همدان ادامه داد: با توجه به گستردگی فعالیت‌هایی که داریم نیازمند مساعدت دستگاه قضائی هستیم.

حسینی با تاکید بر اینکه نظارت مدیران شهرداری باید قوی باشد و انتظار داریم دستگاه قضا پشتیبان مدیران شجاع و ریسک‌پذیر باشد، خاطرنشان کرد: خروجی تعامل شهرداری همدان و دادگستری رضایتمندی مردم خواهد بود.

بهروز محمدی‌فر پیوند، رئیس دادگستری استان همدان نیز ضمن قدردانی از خدمات مجموعه شهرداری همدان در نصب سیستم صوتی و برپایی غرفه‌ها در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن‌، گفت: مردم ایران علی‌رغم دسیسه‌های دشمنان همواره با حضور در صحنه‌های سیاسی برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی می‌افزایند.

وی افزود: بیشترین کمیسیون‌ها در سطوح مختلف اداری مربوط به شهرداری‌ها است؛ بنابراین هم‌افزایی و تعامل این دو مجموعه ضروری است.

رئیس دادگستری استان همدان با تاکید بر دقت، تخصص و تعهد افرادی که در کمیسیون‌های شهرداری حضور دارند، تصریح کرد: اجرای قوانین باید همواره مدنظر قرار گیرد، تلاش داریم قوانین را تا جایی که به نفع مردم و بدون ضرر باشد، تفسیر و اجرایی کنیم.

محمدی‌فر پیوند اضافه کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش داریم فضای اداری مناسبی را در شأن مردم همدان ایجاد کنیم تا افراد مطلع و خبره را در حوزه‌های مختلف اداری و کمیسیون‌های تخصصی به کار گیریم.

کد خبر 728401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.