پیاده‌روهای محله گلزار با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: ۵۰۰۰ متر مربع از پیاده‌روهای محله گلزار در سطح این منطقه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اصلاح و ساماندهی می‌شود.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۵۰۰۰ متر مربع از پیاده‌روهای محله گلزار در منطقه ۱۳ اصفهان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اصلاح و ساماندهی می‌شود.

وی افزود: محله گلزار از سال آینده به لیست محله‌های کم‌برخوردار اضافه می‌شود، اما پروژه‌های عمرانی در این محله از سال جاری آغاز شده است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تاکید کرد: یکی از پروژه‌های عمرانی در این محله ساماندهی پیاده روی خیابان ابوذر به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع و ساماندهی کندروی غربی بزرگراه شهید کاظمی حد فاصل میدان ۹ دی تا ورودی بلوار شفق به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع است.

پیاده‌روهای محله گلزار با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ساماندهی می‌شود

کشانی گفت: در نظر داریم با توجه به بودجه سال آینده این منطقه و نیازسنجی و مطالعات انجام شده، سال آینده برای این محله پروژه‌های عمرانی دیگری نیز اجرا کنیم تا از این روش ارتقای کیفیت معابر و سیما و منظر شهری در این محله افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه پیاده‌روسازی در محله گلزار در نظر گرفته شده و اکنون در حال اجرا است که به‌زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

کد خبر 728369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.