شهرداری کرمانشاه برای مواقع بحرانی همواره پای کار است

شهردار کرمانشاه گفت : شهرداری کرمانشاه به عنوان یک عضو از ستاد مدیریت مقابله با بحران استان ،همواره در حد بضاعت و امکانات در مواقع بحرانی پای کار بوده است و از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقاط امن جهت احداث سوله‌های بحران برای مواقع بحرانی در هشت منطقه شهر کرمانشاه سال‌ها پیش جانمایی و اقدامات ساخت سوله نیز انجام شده است.

وی گفت: سوله‌های بحران ایجاد شده در مناطق هشتگانه باید توسط ستاد مدیریت بحران استانداری تکمیل و تجهیز شود که اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده است و شهرداری به تنهایی مسئولیتی در تکمیل این سوله‌ها و نقاط امن ندارد و بر عهده ستاد مدیریت بحران استانداری می‌باشد

شهردار کرمانشاه گفت: شهرداری کرمانشاه به عنوان یک عضو از ستاد مدیریت مقابله با بحران همواره در حد بضاعت و امکانات در مواقع بحرانی پای کار بوده است و از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی گفت: با توجه به صدور هشدار قرمز هواشناسی، کلیه عوامل شهرداری و سازمان‌های تابعه به استعداد ۶۵۰ نفر و به همراه امکانات خود در آماده‌باش هستند و اقدامات و تدابیر لازم جهت مواجه با حوادث احتمالی اتخاذ شده است.

کد خبر 728356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.