رئیس جمهور تاتارستان وارد اصفهان شد

با استقبال استاندار اصفهان، رئیس جمهور تاتارستان در رأس هیئتی عالی رتبه وارد اصفهان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی شامگاه _ چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن‌_ در آئین استقبال از رئیس جمهور تاتارستان، ضمن خوشامدگویی به این هیئت عالی رتبه، گفت: بسیار مشتاق بودیم که در اصفهان میزبان رئیس جمهور تاتارستان و هیئت همراه باشیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های خوبی را وزرای دولت تاتارستان در اصفهان داشتند و اینگونه تعاملات و ارتباطات برای ما باعث خرسندی است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: پیش از این دیدار گزارشی از حضور وزاری تاتارستان ارائه شد که بسیار مسرت بخش و گویای تعاملات بیشتر و عمیق‌تر است.

وی ادامه داد: امیدوارم در روز آینده نیز با جلسات و بازدیدهایی که برگزار می‌شود زمینه گسترش روابط میان اصفهان و تاتارستان بیش از پیش فراهم شود.

رستم مینیخانوف رئیس جمهور تاتارستان روسیه نیز گفت: اصفهان زیباترین شهر دنیا است و دکتر رئیسی رئیس جمهور ایران نیز از این استان بسیار تعریف و تمجید کردند.

وی ادامه داد: پیش از این با رئیس جمهور ایران و سایر مقامات عالی دولت نیز نشست خوبی داشتیم و امیدواریم این سفر زمینه همکاری‌های بیشتر را فراهم کند.

گفتنی است، رئیس جمهور تاتارستان و هیئت همراه فردا پنجشنبه در همایش تجاری فرصت‌ها و چالش‌های تعاملات اصفهان و تاتارستان شرکت و پس از آن طی دیداری رسمی در خصوص گسترش روابط میان اصفهان و تاتارستان، با استاندار اصفهان دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

بازدید از برخی صنایع بزرگ و شهرک‌های صنعتی اصفهان نیز در برنامه‌های رئیس جمهور تاتارستان روسیه در اصفهان است.

گفتنی است رئیس‌جمهور تاتارستان روسیه امروز بیست و پنجم بهمن ماه با حضور در تهران، با رئیس جمهور نیز دیدار داشت و گزارش مفصلی از برنامه‌های سفر خود به تهران، برگزاری نمایشگاهی از محصولات ایرانی در تاتارستان و دیگر جمهوری‌های روسیه را خواستار شد.

کد خبر 728348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.