دربی‌های اصفهان به نام گیتی‌پسند و سپاهان نوین/ برد سخت صدرنشین در خانه حریف قعرنشین

در هفته دهم مسابقات لیگ برتر هندبال تیم‌های گیتی پسند، زغال سنگ طبس، صنعت مس کرمان، سپاهان نوین، نفت و گاز گچساران و شهید شاملی کازرون مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در هفته دهم مسابقات لیگ برتر هندبال _چهارشنبه، بیست‌وپنجم بهمن_ تیم‌های گیتی‌پسند، صنعت مس کرمان، سپاهان نوین، زغال سنگ طبس، نفت و گاز گچساران و شهید شاملی کازرون مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در حساس‌ترین بازی هفته دهم و در دربی تیم‌های اصفهان، گیتی‌پسند و سپاهان مقابل هم به میدان رفتند، گیتی‌پسند در دیداری پایاپای توانست در ثانیه‌های پایانی بازی، گل پیروزی را وارد دروازه طلایی‌ها کند و با نتیجه ۱۸ بر ۱۹ به پیروزی برسد.

در دیگر دیدار هفته، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون میهمان تیم پیکان سبزوار بود که با نتیجه ۲۹ بر ۳۲ به پیروزی رسید.

در یکی از دیدارهای جذاب هفته، صنعت مس کرمان صدر نشین نیز میهمان تیم فراز بام دهدشت قعرنشین بود. تیم مس در یک بازی سخت و پایاپای مقابل شاگردان جوان مجید پارسایی در ثانیه‌های آخر با نتیجه ۲۹ بر ۳۰ دهمین برد خود را ثبت کرد تا با ۲۲ امتیاز همچنان صدرنشین جدول لیگ برتر باقی بماند.

در دیگر دربی شهر اصفهان، سپاهان نوین و پرواز هوانیروز مقابل هم قرار گرفتند. سپاهان نوین با نتیجه ۲۰ بر ۲۴ مقابل تیم همشهری خود به پیروزی رسید تا سومین برد خود را در لیگ کسب کند.

نتایج مسابقات هفته دهم لیگ برتر هندبال:

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۲۵ – زغال سنگ طبس ۳۰

پرواز هوانیروز ۲۰ – فولاد سپاهان نوین ۲۴

فرازبام خائیز دهدشت ۲۹ – صنعت مس کرمان ۳۰

پیکان خراسان ۲۹ – نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۲

گیتی پسند اصفهان ۱۹ – فولاد مبارکه سپاهان ۱۸

آلومینیوم اراک ۲۱ – نفت و گاز گچساران ۲۴

کد خبر 728330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.