پیروزی عطایی و شاگردان در روز سقوط سایپا

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال با برتری تیم‌های پیکان، چادر ملو اردکان، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، فولادسیرجان، طبیعت و مس رفسنجان مقابل حریفان خود به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال امروز _چهارشنبه، بیست‌وپنجم بهمن_ با برگزاری هفت دیدار همزمان در شهرهای تهران، اردکان، یزد، ارومیه، مشهد، رامسر و اسلام‌شهر پیگیری شد و تیم‌های پیکان، چادر ملو اردکان، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، فولادسیرجان، طبیعت و مس رفسنجان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

در تقابل دو تیم صدر و قهر جدول، این هفته تیم نیان الکترونیک مشهد در سالن مهران میزبان تیم فولاد سیرجان ایرانیان صدرنشین است.

شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان با نتیجه ۳ بر صفر موفق شدند میزبان خود را شکست دهند و با یک پیروزی آسان تلخی شکست دو هفته قبل را شیرین کنند؛ شاگردان حامد صمدی مقابل عطایی و یارانش با نتایج (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸) مغلوب شدند.

تیم فولاد سیرجان با ۱۷ برد و ۴۹ امتیاز در جایگاه نخست جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد؛ تیم نیان الکترونیک مشهد با ۶ برد و ۲۴ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارد.

در دیدار دیگر مهم این هفته تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی میزبان گیتی‌پسند بود و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد تا ضمن جبران شکست در بازی رفت مقابل شاگردان عقیلی و جایگاه دومی را نگهدارد.

شهداب با ۴۲ امتیاز و ۱۴ برد در رتبه دوم جدول و گیتی‌پسند با ۴۰ امتیاز و ۱۳ برد در جایگاه سوم قرار دارند.

در دیگر دیدار امروز تیم شهرداری ارومیه در سالن غدیر میزبان پاس گرگان بود و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ تیم میزبان را شکست دهد و دوازدهمین پیروزی خود را ثبت کند. شاگردان عبدالرضا علیزاده در حضور هواداران پرشور والیبالی ارومیه شکست دور رفت در خانه گرگانی‌ها را جبران کردند.

تیم شهرداری ارومیه با ۱۲ برد و ۳۲ امتیاز در جایگاه هفتم و پاس گرگان با ۳۰ امتیاز و ۱۱ برد در جایگاه هشتم قرار دارد.

نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال:

پیکان تهران ۳ – ۲ ایفاسرام اردکان

(۲۵ بر ۱۸، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۶)

چادرملو اردکان ۳ – صفر سایپا تهران

(۲۶ بر ۲۴، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۱۱)

شهداب یزد ۳ – ۲ گیتی‌پسند اصفهان

(۲۱ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۳)

شهرداری ارومیه ۳ – ۲ پاس گرگان

(۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۸، ۲۳ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵ و ۱۶ بر ۱۴)

نیان‌الکترونیک خراسان صفر – ۳ فولاد سیرجان ایرانیان

(۱۸ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵)

هورسان رامسر ۲ – ۳ مس رفسنجان

(۲۳ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۰ بر ۲۲)

طبیعت ۳ – ۱ شهرداری گنبدکاووس

(۲۵ بر ۱۶، ۳۱ بر ۲۹، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۱)

کد خبر 728321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.