هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات ضرورت دارد

استاندار فارس بر ضرورت هم‌افزایی همه دستگاه‌ها برای کاهش آمار تلفات ناشی از تصادفات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در هفدهمین جلسه شورای ترافیک و دوازدهمین جلسه شورای راهبری تصادفات بر ضرورت تصمیم سازی در جلسات کارشناسی تاکید و محل ارائه گزارش‌ها و پیشنهادات برای تصمیم‌گیری نهایی را جلسات اصلی دانست و اظهار کرد: هر چیزی از مصوبات که به عدد و رقم تبدیل نشود و قابلیت اندازه‌گیری نداشته باشد، بازده چندانی ندارد و نتایج مد نظر را در پی نخواهد داشت.

وی به موضوع اتصال شهرک صنعتی بزرگ شیراز به مترو هم اشاره کرد و افزود: از سایر ابزارها و امکانات هم برای دسترسی ایمن و سریع به شهرک صنعتی می‌توان استفاده کرد که همگی باید در قالب یک تفاهم نامه مابین شهرداری و شرکت شهرک‌های صنعتی به امضا رسد و زمان احداث و استفاده از آن هم لحاظ شود.

استاندار فارس در خطاب به اعضای شورای راهبری تصادفات و شورای ترافیک استان تصریح کرد: انتظارات خود از صنایع و معادن را در قالب مسئولیت اجتماعی ارائه دهید تا برای آن برنامه‌ریزی صورت پذیرد.

ایمانیه ادامه داد: در راستای کاهش حمل بار جاده‌ای و افزایش ایمنی راه‌ها، اداره کل راه آهن پیشنهاد عملیاتی شفاف ارائه کند تا این پیشنهاد در شورای تأمین استان بررسی و تصمیم‌گیری شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به به جرایم رانندگی و مجازات‌های جایگزین، خواهان همکاری همه دستگاه‌ها برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات شد و خاطر نشان کرد: نتیجه و تأثیرگذاری نهایی همه فعالیت‌ها و اقدامات، همان کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن است و هیچ چیزی جز آن نمی‌تواند پاسخگوی فعالیت‌های این شوراها باشد.

کد خبر 728294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.