مورایس از راهکارهای من آگاهی دارد

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: مورایس پرتغالی است که از راهکارهای من آگاه است، بازی پرطرفداری خواهد بود و ما نیز آماده این بازی هستیم. این یک بازی سنتی بین تیم‌های ایرانی و عربستانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان در یکی از مهم‌ترین و احتمالاً زیباترین بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به‌مصاف یکدیگر می‌روند. بازی رفت دو تیم فردا _پنج‌شنبه بیست‌وششم بهمن_ از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان انجام می‌شود.

کنفرانس‌خبری پیش از دیدار دو تیم امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ از ساعت ۱۶:۰۰ در محل هتل آسمان اصفهان برگزار می‌شود. ابتدا از تیم فوتبال الهلال عربستان ژورژه ژسوس سرمربی و حسن تمبکتی هافبک این تیم به کنفرانس‌خبری آمدند.

مورایس از راهکارهای من آگاهی دارد

ژورژه ژسوس، سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان ایران، اظهار کرد: مورایس پرتغالی است که از راهکارهای من آگاه است، بازی پرطرفداری خواهد بود و ما نیز آماده این بازی هستیم. این یک بازی سنتی بین تیم‌های ایرانی و عربستانی است.

وی افزود: ما یک تیم کامل هستیم، میشل و کولیبالی را به‌همراه تیم نیاورده‌ایم، اما اعتماد کامل به همه دارم. مشکل ما الهلال نیست بلکه سپاهان است و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: بازیکنان تیم ما عادت دارند در جو ۵۰ تا ۶۰ هزار نفری بازی کنند و مشکلی از این بابت نیست. قطعاً سپاهان می‌آید تا ما را متوقف کند، اما همان‌طور که گفتم از نظر ذهنی آماده‌ایم و تمام تمرکزمان را برای این بازی گذاشته‌ایم.

وی تصریح کرد: همان‌طور که می‌دانید سپاهان یک تیم هجومی است و گل‌های زیادی با ساختار هجومی و تاکتیکی خود را دارد. مربیان پرتغالی بهترین در دنیا هستند با این مشکل دست‌وپنجه نرم خواهیم کرد و می‌خواهیم مقابل‌شان بایستیم و قطعاً بازی جذابی خواهد بود.

ژسوس با تاکید بر اینکه تیم الهلال با همان تاکتیک همیشگی مقابل سپاهان می‌ایستد، اظهار کرد: ایده‌های هجومی و دفاعی را که تمرین کرده‌ایم. پیاده‌سازی خواهیم کرد، چیزی برای پنهان کردن نداریم و این روش ما خواهد بود.

وی تصریح کرد: الهلال بازیکنانی خوبی دارد که تفاوت‌ها را رقم می‌زنند همیشه آرام هستم و می‌خواهم بدانم با کدام تیم بازی می‌کنم. برای سپاهان ارزش و احترام قائل هستم، اما ارزش ما دست خودمان است و می‌خواهیم بهترین عملکرد را ارائه دهیم.

حسن تمبکتی، بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان در ادامه گفت: می‌دانیم بازی فردا برای هر دو تیم سخت است، آماده‌ایم و امیدواریم با تمرکز بالا به استقبال بازی فردا برویم.

وی افزود: کاملاً طبیعی است همدیگر را می‌شناسیم بازی‌های ملی و باشگاهی زیادی با یکدیگر داشته‌ایم و قاعدتاً شناخت خوبی از یکدیگر داریم.

تمبکتی در مورد بازیکنان ایرانی گفت: نام نمی‌برم، اما بازیکنان خوبی از ایران و سپاهان را می‌شناسم که در خاطر من هست اما بهتر است کسی را نام نبرم.

کد خبر 728268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.