ماجرای پیامک‌های قطعی گاز چه بود؟ + عکس

مسئولان ذی‌ربط به دنبال وقوع حریق در خط لوله سراسری انتقال گاز که امروز رخ داده است و حواشی آن مبنی بر انتشار اخباری تحت عنوان قطعی گاز و ارسال پیامک به شهروندان، این موضوع را تکذیب و توضیحاتی ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با توجه به وقوع حریق طی امروز در خط لوله سراسری انتقال گاز، برخی شهروندان اعلام کردند پیامکی مبنی بر قطع گاز دریافت کرده‌اند و این در حالی است که مسئولان ذی‌ربط اطمینان خاطر داده‌اند که قطعی گاز نخواهیم و تاکید کردند که شهروندان اخبار را تنها از مراجع رسمی پیگیری کنند.

ابوالقاسم عسگری، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، اظهار کرد: در ساعات گذشته پیامکی مبنی بر قطعی جریان گاز در استان اصفهان به جمعی از شهروندان ارسال شده است و محتوای این پیامک به دلیل منتشر نشدن از طرف مراجع رسمی تکذیب می‌شوند.

وی افزود: به شهروندان توصیه می‌شود اخبار مرتبط با موضوع گاز در استان اصفهان را از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کنند.

قطعی گاز نخواهیم داشت / ‏‬ جای نگرانی وجود ندارد

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پی وقوع حریق در خط لوله سراسری انتقال گاز، اکیپ‌های امدادی و عملیاتی منطقه دو عملیات انتقال گاز استان اصفهان به محل اعزام شدند و با به‌کارگیری تجهیزات تخصصی، عملیات بازسازی و ایمن‌سازی خطوط در حال اجرا است.

وی افزود: جلسه ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل و به منظور پیشگیری از افت فشار گاز در بخش‌های مصرف، اعمال محدودیت‌های مصرف گاز در بخش‌های صنعتی به صورت موقت انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: انتشار هر گونه خبر در فضای مجازی مبنی بر قطعی گاز تکذیب می‌شود، اوضاع تحت کنترل است و جای نگرانی نیز وجود ندارد؛ شهروندان اخبار را تنها از مراجع رسمی پیگیری کنند.

کد خبر 728267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.