راه‌اندازی درمانگاه فوق تخصصی کاشت حلزون شنوایی در بابل

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از راه‌اندازی درمانگاه فوق تخصصی کاشت حلزون شنوایی در بیمارستان روحانی خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰۰ کودک شمالی شنوایی خود را به‌دست آوردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، کیوان کیاکجوری، امروز_ چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زمان راه‌اندازی مرکز کاشت حلزون شنوایی در بیمارستان آیت‌الله روحانی (ره) بابل تاکنون ۱۰۰ عمل کاشت حلزون با موفقیت انجام شد.

کیاکجوری متخصص گوش و حلق و بینی و فلوشیپ اتولوژی و نورواتولوژی و کوکلئار ایمپلنت دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: درمانگاه فوق تخصصی کاشت حلزون شنوایی با کمک ۶۲۳ میلیون تومانی خانواده نیکوکار و نیک‌اندیش «عظامی» به نیّتِ مادر گرامی‌شان «زنده‌یاد حاجیه‌خانم مریم خادم ابوالفضلی» در بیمارستان روحانی راه‌اندازی شد که دارای تجهیزاتی منحصربه‌فرد برای اقدامات قبل و بعد از عمل بیماران کاشت حلزون است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل با ذکر این نکته که مرکز کاشت حلزون شنوایی بابل بیماران مازندران، گلستان، سمنان و شاهرود را تحت پوشش دارد، اذعان داشت: بیماران از اقصی نقاط کشور می‌توانند برای درمان به این مرکز مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه اختلالات ژنتیک یکی از مهم‌ترین علل اختلالات شنوایی است، ادامه داد: بهترین سن برای کاشت حلزون شنوایی برای کودکانی که اختلال شنوایی دارند بین یک تا یک و نیم سالگی است.

دکتر کیاکجوری ادامه داد: خیرین محترم می‌توانند با کمک‌های ویژه در تکمیل تجهیزات مرکز کاشت حلزون شنوایی ما را یاری کنند تا شاهد به‌دست آوردن شنوایی کودکان بیشتری در این مناطق باشیم و بتوانیم خدمات باکیفیت‌تری را به بیماران ارائه کنیم.

کد خبر 728261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.